رندرهای جدید گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ را ببینید: رندرهای قبلی اشتباه بودند

به‌زودی شاهد رونمایی از نسل جدید این گوشی موسوم به گلکسی ای ۹۱ خواهیم بود. در این تصاویر رندر، شاهد یک گوشی کاملا مشابه خانواده گلکسی اس ۱۱ هستیم و در ضمن طبق گزارش‌های مطرح شده، این گوشی در برخی بازارها به‌عنوان گلکسی اس ۱۰ لایت به دست مشتریان می‌رسد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا رندرهای جدید گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ را ببینیم و این مهم است چرا که رندرهای قبلی اشتباه بودند.

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

این گوشی از یک طرف به پرچم‌دارانی که هنوز عرضه نشده‌اند، شباهت زیادی دارد و از طرف دیگر نام آن به گونه‌ای است که گویا نسل بعدی یک گوشی ۵G محسوب می‌شود. علاوه بر این، ظاهرا مدل ارزان‌تر پرچم‌دار ۲۰۱۹ شرکت سامسونگ هم هست. همین رویکرد پیچیده سوالات زیادی را ایجاد کرده است.

همانطور که تاکید کردیم، این گوشی شباهت زیادی به خانواده گلکسی اس ۱۱ دارد و به‌خصوص می‌توانیم به ماژول دوربین‌ها اشاره کنیم که تقریبا همان ماژول دوربین گوشی‌های اس ۱۱ است. حفره مرکزی نمایشگر هم از گلکسی نوت ۱۰ به این گوشی راه پیدا کرده که البته تمام اعضای خانواده اس ۱۱ از چنین مشخصه‌ای بهره می‌برند. روی هم رفته، طراحی گلکسی A91 اصلا یادآور گلکسی A90 نیست و به همین خاطر معلوم نیست که چرا سامسونگ برای این گوشی چنین نامی را انتخاب کرده است.

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

رندر گلکسی اس ۱۰ لایت

با توجه به اینکه شواهد زیادی در رابطه با یکسان بودن گلکسی A91 و گلکسی اس ۱۰ لایت وجود دارد، آیا سامسونگ واقعا چنین گوشی هوشمندی که شباهت زیادی به اس ۱۱ دارد، با برند گلکسی اس ۱۰ عرضه خواهد کرد؟

منتظر گلکسی ای ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ هستید؟

نوشته رندرهای جدید گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ را ببینید: رندرهای قبلی اشتباه بودند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.