رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور جک ۳.۵ میلی متری را تایید می کند
1 min read

رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور جک ۳.۵ میلی متری را تایید می کند

گلکسی نوت ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۸۱ یا هر نام دیگری که برای میان رده لوکس دارای S Pen در نظر گرفته شود، جک ۳.۵ میلی متری صدا دارد! بله، رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور جک ۳.۵ میلی متری را تایید می کند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت

رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت

در گذشته شاهد انتشار رندرهای گلکسی اس ۱۰ لایت یا گلکسی ای ۹۱ بودیم و حال رندرهای گلکسی نوت ۱۰ لایت یا همان گلکسی A81 در اختیار رسانه قرار گرفته است. بر اساس این رندرها، محصول آینده سامسونگ دارای ماژول دوربین کوچکتری در مقایسه با گوشی های سری گلکسی S11 است.

بر اساس اطلاعات جدید گلکسی A81 به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. سنسور اصلی این دوربین 64 مگاپیکسلی بوده که توسط سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید، تله فوتو و ToF همراهی می شود. باید به این نکته اشاره کرد که نمی توان به صورت کامل به این مشخصات اعتماد کرد.

گلکسی نوت 10 لایت به صفحه نمایش 6.5 تا 6.7 اینچی مجهز می شود. در مرکز این نمایشگر شاهد حضور یک حفره خواهیم بود. با توجه به عدم حضور سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و یا فریم، احتمالا شاهد حضور این اسکنر در زیر نمایشگر خواهیم بود. ابعاد این دستگاه برابر با 8.6 × 76 × 163.9 میلی متر بوده و برخلاف گلکسی S10 لایت، از قلم S Pen پشتیبانی می کند. در بخش زیرین آن جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد.

رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت

رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت

این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-N770F در بنچمارک گیک بنچ حضور پیدا کرده بود. بر اساس این بنچمارک، قدرت گلکسی نوت 10 لایت توسط چیپست اگزینوس 9810 تامین می شود. این پردازنده در پرچمداران سال 2018 سامسونگ، گوشی های سری گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 مورد استفاده قرار گرفته است.

انتظار می رود نسل آینده گوشی های سری گلکسی A سامسونگ یک هفته دیگر یعنی ۲۱ آذر معرفی شوند. احتمالا در این تاریخ با گوشی های گلکسی A81 و گلکسی A91 نیز ملاقات می کنیم. از سایر دستگاه های موجود در این مراسم می توان به گلکسی A51 و گلکسی A71 اشاره کرد.

نوشته رندر گلکسی نوت ۱۰ لایت حضور جک ۳.۵ میلی متری را تایید می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.