فیلم برداری 8K گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۹۰ ممکن خواهد
1 min read

فیلم برداری 8K گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۹۰ ممکن خواهد

تمام شایعات می گویند که سامسونگ گلکسی اس ۱۱ باید در بخش دوربین تحول بزرگی ایجاد کند. برخی از رقبای سامسونگ، سطح توقع کاربران در زمینه دوربین‌ها را بسیار بالا برده‌اند و اکنون، نوبت غول تولیدکننده کره‌ای است تا گام‌های بلندی جهت پیشرفت خود بردارد. دو هفته پیش از این بود که در ترنجی خواندیم فیلم برداری گلکسی اس ۱۱ رزلوشن 8K را پشتیانی می کند. این شایعه حالا دوباره به ما می گوید فیلم برداری 8K گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۹۰ ممکن خواهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

فیلم برداری 8K گلکسی اس ۱۱

اگزینوس ۹۹۰

تمام شایعاتی که درباره گلکسی اس ۱۱ شنیده‌ایم نشان از وجود هیولایی دارد که قرار است تفاوت‌ها را در بخش دوربین رقم بزند. همچنین، انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۱ از فیلمبرداری و ضبط ویدیو با کیفیت 8K پشتیبانی کند. قابلیتی که از هم‌اکنون می‌توانیم تاییدش کنیم.

منابع آگاه می‌گویند گلکسی اس ۱۱ قطعا قادر به ضبط ویدیو با کیفیت 8K است. معرفی پردازنده اگزینوس ۹۹۰ اولین علامت وجود چنین امکانی بود. اگزینوس 990 همان تراشه‌ای است که قدرت لازم در این زمینه را برای گلکسی اس 11 به ارمغان می‌آورد. تراشه‌ای که قادر است تا فیلمبرداری 8K با سرعت 30 فریم در ثانیه را فراهم کند.

بنابر گزارش منتشر شده، بسته نصبی اپ دوربین سامسونگ که در چهارمین فرم‌ور آزمایشی One UI 2.0 وجود دارد، شامل کدهایی برای ضبط ویدیوی 8K است. این کدها دومین علامت برای وجود قابلیت فیلمبرداری بی‌نظیر 8K در گلکسی اس ۱۱ است.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۱۱ از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بهره ببرد. یکی از دلایلی که تنظیمات دوربین گلکسی اس ۱۱ با کد Hubble نام‌گذاری شده است، احتمال وجود بزرگنمایی 5 برابری اپتیکال است. همچنین، قرار است دوربین این گوشی سامسونگ از تثبیت‌کننده اپتیکال تصاویر نیز پشتیبانی کند.

سامسونگ قصد ندارد تا اواخر امسال یا اوایل سال بعد از گلکسی اس ۱۱ رونمایی کند. احتمال می‌رود شرکت سامسونگ در ماه فوریه (دوازدهم بهمن تا دهم اسفند)، رویدادی به این منظور ترتیب ببیند.

منتظر گلکسی اس ۱۱ هستید؟ اصلی ترین توقع شما از این دستگاه چیست؟

نوشته فیلم برداری 8K گلکسی اس ۱۱ با اگزینوس ۹۹۰ ممکن خواهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.