آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت
1 min read

آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت

به نظر می رسد کاربران آیفون پیش از این که بتواند انتظار تعویض پورت لایتنینگ با USB C را داشته باشند، شاهد آیفونی خواهند بود که هیچگونه پورتی ندارد. جدیدترین اطلاعات به ما می گویند که آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

آیفون ۲۰۲۱

تحلیلگر محصولات اپل، مینگ چی کو به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر کرده است. بر اساس ادعای او، بالاترین نسخه آیفون در سال ۲۰۲۱ فاقد پورت لایتنینگ است. در حقیقت این دستگاه تجربه یک گوشی هوشمند کاملا بی سیم را به کاربران منتقل می کند. در گذشته شاهد معرفی چنین محصولی بودیم. هنوز معلوم نیست این دستگاه دقیقا چگونه شارژ می شود. از سال ۲۰۱۷ گوشی های اپل قادر به پشتیبانی از شارژ بی سیم Qi هستند.

اجبار کاربران به استفاده از شارژ وایرلس غیرمنطقی به نظر می رسد. برای مثال کاربران نمی توانند همه با خود پد شارژ حمل کنند و همچنین برای شارژ بی سیم یک گوشی هوشمند باید آن را روی پد قرار داد. با توجه به حضور پورت USB-C در آیپد پرو، احتمال استفاده از آن در آیفون های اپل نیز وجود دارد.

آیفون ۲۰۲۱ بدون ناچ ارایه می شود

کو در گزارش جدید خود به گوشی آیفون SE2 پلاس اشاره کرده است. این دستگاه به نمایشگر 5.5 و یا 6.1 اینچی مجهز می شود که دارای یک برش کوچک است. این گوشی هوشمند فاقد سیستم فیس آیدی بوده و کاربران به سنسور اثر انگشت تعبیه شده در دکمه هوم دسترسی دارند. آیفون SE2 پلاس در نیمه اول سال 2021 از راه می رسد، البته اوایل سال آینده میلادی شاهد معرفی آیفون SE 2 خواهیم بود.

نظر شما درباره آیفون بدون پورت چیست؟

نوشته آیفون ۲۰۲۱ هیچ پورتی نخواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.