گلکسی اس ۱۱ ای نسخه 5G خواهد داشت
1 min read

گلکسی اس ۱۱ ای نسخه 5G خواهد داشت

نسخه ارزان قیمت خانواده گلکسی اس ۱۱ احتمالا گلکسی S11e نام خواهد داشت. همانطور که می دانیم اعضای پرچمدار لوکس این شرکت از 5G پشتیبانی خواهند کرد و حالا می شنویم که گلکسی اس ۱۱ ای هم نسخه 5G خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره گلکسی اس ۱۱ ای 5G صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۱ ای 5G

شبکه 5G

با شماره مدل SM-G9810 تاییدیه 3C چین را دریافت کرد. با مشاهده این تاییدیه متوجه شدیم که این تلفن از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. در میان پرچمداران فعلی سری گلکسی S فقط مدل گلکسی S10 5G از اینترنت همراه نسل پنجم پشتیبانی می‌کند، اما به نظر می‌رسد سامسونگ در سال آینده، تفاوت‌هایی را ایجاد خواهد کرد.

به طور حتم، دستگاه گلکسی S11e با قیمت مناسبی وارد بازار خواهد شد که از فناوری شارژ سریع 25 وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است که اسمارتفون گلکسی S10e از شارژ سریع 15 وات برای پرکردن ظرفیت باتری بهره می‌گیرد. فناوری شارژ مذکور، مبتنی بر USB Power Delivery طراحی شده است و این امکان را به شما می‌دهد تا طیف وسیعی از شارژر‌های سازگار را برای تلفن خود انتخاب کنید.

گلکسی اس ۱۱ ای (Galaxy S11e) با باتری ۳۷۳۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

تلفن‌های گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس همانند سایر اسمارتفون‌های سری گلکسی اس ۱۰ از شارژر ۲۵ وات سیمی استفاده خواهد کرد، این موضوع بدان معناست که اگر قصد بهره‌گیری از شارژر 45 وات را دارید، گلکسی نوت ۱۰ پلاس به عنوان تنها گزینه فعلی از میان تلفن‌های سامسونگ در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر این پرچمدار اقتصادی با پشتیبانی از 5G هستید؟

نوشته گلکسی اس ۱۱ ای نسخه 5G خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.