اولین تصاویر از گلکسی اس ۱۱ در دنیای واقعی تایید کننده قاب دوربین دستگاه است

دو هفته گذشته بود که به گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) سلام کردیم و برای اولین بار تصور با درصد احتمال صحت بسیار بالا از پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ را دیدیم. پس از آن شایعات زیادی درباره آن منتشر شده اما درباره تصاویر واقعی اما خبری نبود. امروز اما اولین تصاویر از گلکسی اس ۱۱ در دنیای واقعی تایید کننده قاب دوربین دستگاه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

دو عکس که ظاهرا گلکسی S11 را نشان می دهند به صورت آنلاین به بیرون درز کرده اند و این اولین بار است که شاهد پرچمدار آینده سامسونگ در قاب هستیم. خوب ، تمام آنچه ما می توانیم ببینیم قطع دوربین عقب است، زیرا دستگاه برای جلوگیری از لو رفتن ظاهر واقعی و طراحی، از یک قاب اصطلاحا “برش نخورده” قرار دارد و به نظر می رسد که قاب دوربین دوربین عقب به طور قابل توجهی از بدن بیرون زده است.

این مطابق با آنچه در رندرهای لو رفته از سه مدل گلکسی اس ۱۱ مشاهده کردیم، با گزارشهایی مبنی بر اینکه برجستگی دوربین ۱.۱ میلی متر به ضخامت دستگاه اضافه می کند مطابق است. با توجه به اینکه +Galaxy S11 از دوربین پیشرفته تری خواهد داشت، این بیرون زدگی کمی نگران کننده است و نشان می دهد هنگام قرار گفتن گوشی روی سطح می تواند تفاوت ارتفاع قابل توجهی داشته باشد.

البته اگر Galaxy S11 مشخصات دوربینی را داشته باشد که شایعات می گویند این گوشی دوربین اصلی منحصر به فرد ۱۰۸ مگاپیکسلی و لنز تله فوتو به سبک پریسکوپ برای بزرگنمایی اپتیکال ۵ برابر خواهد بود، قطعا آن ها از حذف کردن برآمدگی دوربین ناتوان خواهند بود. همچنین انتظار می رود که سه مدل گلکسی اس ۱۱ باتری های بسیار بزرگی از جمله باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در گلکسی اس ۱۱ پلاس داشته باشند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این طراحی قاب دروبین برای گلکسی S11 مناسب است؟

نوشته اولین تصاویر از گلکسی اس ۱۱ در دنیای واقعی تایید کننده قاب دوربین دستگاه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.