طراحی هواوی پی ۴۰ لایت لو رفت: مشابه هواوی نوا ۶ اس ای

روزهای گذشته اطلاعاتی درباره پرچمدار های خانواده هواوی پی ۴۰ بودیم که به گفته منابع آگاه در سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۰ معرفی خواهند شد. امروز اما طراحی هواوی پی ۴۰ لایت لو رفته که طرحی مشابه هواوی نوا ۶ اس ای را به ما نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

طراحی هواوی پی ۴۰ لایت

طراحی هواوی پی ۴۰ لایت

هواوی میان رده‌های خود را در کشور چین و کشورهای دیگر با نام‌های متفاوتی عرضه و معرفی می‌کند؛ در واقع اکثر میان رده‌های هواوی با دو نام تجاری به بازار عرضه می‌شوند. حال به تازگی یک منبع آگاه تصاویری را از گوشی P40 Lite هواوی منتشر کرده است که شباهت بسیار زیادی به یکی از میان رده‌های تازه وارد این شرکت دارد.

با انتشار مطلبی مشخص شده است که هواوی پی ۴۰ لایت نسخه ریبرند شده میان رده Nova 6 SE است و این دو محصول هیچ تفاوتی با یک‌دیگر ندارند. همچنین این افشاگر رندر مطبوعاتی مربوط به نسخه مشکی میان رده P40 Lite را در پست توئیتری خود نیز منتشر کرده است.

هواوی نوا ۶ اس ای (Huawei Nova 6 SE)‌ با کایرین ۸۱۰ رسما معرفی شد

بدون شک میان رده هواوی پی ۴۰ لایت با ترکیب‌های رنگی متفاوتی عرضه خواهد شد و این تنها وجه تمایز این محصول با Nova 6 SE خواهد بود. میان رده Nova 6 SE به صفحه نمایش 6.4 اینچی LCD با رزولوشن FHD+ مجهز شده است و در سمت چپ آن یک بریدگی نقطه‌ای برای دوربین سلفی قرار دارد. هواوی این میان رده را به چیپست کایرین ۸۱۰ مجهز کرده است و در آن از حافظه رم 8 گیگابایتی و فضای ذخیره سازی 128 گیگابایتی استفاده کرده است.

دوربین چهارگانه این محصول از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و یک سنسور 2 مگاپیکسلی عمق سنج تشکیل شده است. هواوی میان رده Nova 6 SE را به یک باتری قدرتمند 4200 میلی آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع 40 واتی مجهز کرده است. بر خلاف اکثر میان رده‌های جدید، هواوی در این محصول از سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش صرف نظر کرده و سنسور اثر انگشت آن را بر روی دکمه خاموش و روشن دستگاه قرار داده است.

طبق اطلاعات جدید هواوی قصد دارد تا پی ۴۰ لایت را با مشخصات مشابه Nova 6 SE روانه بازار کند، اما این امکان وجود دارد که نسخه‌های ویژه این میان رده به حافظه رم و فضای ذخیره سازی بیشتری نیز مجهز شوند. به احتمال بسیار زیاد، میان رده P40 Lite، پیش از نسخه‌های پرچمدار P40 معرفی و عرضه خواهد شد.

منتظر هواوی پی ۴۰ لایت هستید؟

نوشته طراحی هواوی پی ۴۰ لایت لو رفت: مشابه هواوی نوا ۶ اس ای اولین بار در ترنجی پدیدار شد.