نمایشگر هواوی پی ۴۰ احتمالا ۶.۶ اینچ باشد
1 min read

نمایشگر هواوی پی ۴۰ احتمالا ۶.۶ اینچ باشد

هواوی پی ۴۰ پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ این شرکت است و کم کم شایعاتی پیرامون آن در حال انتشار است. مثلا دو روز پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری هواوی پی ۴۰ پرو احتمالا ۵۵۰۰ میلی آمپری و از جنس گرافین با شارژر ۵۰ وات خواهد بود. همچنین امشب می شنویم که نمایشگر هواوی پی ۴۰ احتمالا ۶.۶ اینچ باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

نمایشگر هواوی پی ۴۰

نمایشگر هواوی پی ۴۰

سال پیش بود که هوآوی با رونمایی از هواوی پی ۳۰ پرو و زوم ۵ برابری اپتیکال آن توانست بازخورد‌های مثبت زیادی را برای دوربین این دستگاه جمع آوری کند و امسال نیز باید شاهد همچین موضوعی برای هواوی پی ۴۰ نیز باشیم.

اخیرا تیزری رسمی از سمت هوآوی برای این دستگاه منتشر شده است که حاوی اطلاعاتی از صفحه نمایش این دستگاه می‌باشد. حضور صفحه نمایش ۶.۶ اینچی اولین مشخصه‌ای است که در این تیزر مشخص شده است. متاسفانه هنوز شاهد حضور صفحه نمایش‌های با کیفیت QHD و امثال آن را نباید از سوی هوآوی برای سری P این شرکت داشته باشیم و همین موضوع نیز برای هواوی پی ۴۰ نیز صدق می‌کند. هوآوی از رزولوشن FHD+ برای این دستگاه استفاده کرده است. البته نکته مثبت در این دستگاه را می‌توان به نوع پنل صفحه نمایش آن دانست. هوآوی برای این دستگاه از پنل امولد استفاده کرده است که در کنار پشتیبانی از HDR10 ز DCI-P3 به صورت 100 درصدی نیز پشتیبانی می‌کند.

البته مشخص نیست که این مشخصات برای نسخه پرو دستگاه خواهد بود یا خیر اما باید این نکته را نیز بدانید که صفحه نمایش این دستگاه با سوراخی برای دوربین سلفی ارایه خواهد شد آن هم نه یک بلکه دو عدد حفره بر روی صفحه نمایش این دستگاه خواهد بود. تیزر در کنار صفحه نمایش اشاره‌ای به همکاری دوباره هوآوی با شرکت لایکا نیز دارد که موضوع تازه‌ای نمی‌باشد و هوآوی چند سالی است که با این شرکت در زمینه دوربین‌های گوشی‌های خود همکاری می‌کند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ هستید؟‌ چه اندازه نمایشگری برای شما کافی است؟

نوشته نمایشگر هواوی پی ۴۰ احتمالا ۶.۶ اینچ باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.