سنسور دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس با پیکسل های ۲.۴ میکرونی یک غافلگیری جذاب خواهد بود
1 min read

سنسور دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس با پیکسل های ۲.۴ میکرونی یک غافلگیری جذاب خواهد بود

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در توانایی عکاسی دوربین ها را می توان اندازه حسگر تصویر، البته متناسب با رزلوشن تصویر آن‌ها دانست. این یعنی اندازه هر پیکسل بسیار مهم است چرا که هر چه پیکسل بزرگتر باشد نور بیشتری می گیرد و در عکاسی همه چیز نور است. امروز شایعه بسیار جذابی منتشر شده که شخصا من را هیجان زده کرده است. سنسور دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس با پیکسل های ۲.۴ میکرونی یک غافلگیری جذاب خواهد بود و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

حسگر تصویر دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس

حسگر تصویر گلکسی اس ۱۱

همانطور که در توییت یکی از منابع معتبر در زمینه اخبار سامسونگ می بینید، گفته می شود دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس از ویژگی ادغام ۹ پیکسل در یک پیکسل بهره می برد و به این صورت می تواند عکاسی ۱۲ مگاپیکسلی را با پیکسل های ۲.۴ میکرونی انجام دهد.

به این ترتیب گلکسی اس ۱۱ پلاس با اختلاف صاحب بزرگترین پیکسل های دوربین موبایل خواهد بود که به این دستگاه کمک می کند در شرایط نوری ضعیف یا گسترده دینامیکی بالا فوق العاده ظاهر شود.

اینکه سامسونگ بخواهد دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس را با رزلوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی بازاریابی کند یا خیر مشخص نیست اما اصلا بعید نیست که ویژگی عکاسی ۱۰۸ مگاپیکسلی در نرم افزار دوربین وجود داشته باشد.

با این وجود من حدس میزنم که حالت عکاسی پیشفرض روی همان رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی تنظیم شود. این سبب می شود تا گلکسی اس ۱۱ بتواند در همان رزلوشنی از یک موبایل انتظار دارید عکس های فوق العاده ای ثبت کند. با وجود این سخت افزار باید امیدوار بود که سامسونگ روی بخش نرم افزاری و پردازش تصویر نیز خیلی خوب کار کرده باشد.

پیش از این حدودا یک ماه پیش بود که در ترنجی خواندیم دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ تایید شد. همچنین پس از آن دیدیم حسگر تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ یک نسخه سفارشی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۱۱ بالاخره می تواند سامسونگ را به تخت سلطنت بهترین دوربین موبایل بازگرداند؟

نوشته سنسور دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس با پیکسل های ۲.۴ میکرونی یک غافلگیری جذاب خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.