نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11)
1 min read

نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11)

ما مدت هاست که طراحی گلکسی اس ۱۱ را در کنار گلکسی اس ۱۱ ای و گلکسی اس ۱۱ پلاس دیده ایم. این خانواده اما امروز در رندهای جدیدی لو رفته اند که در ادامه با هم آن ها را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ داشته باشیم.

خانواده گلکسی اس ۱۱

بر اساس شایعات، گوشی های سری گلکسی اس ۱۱ در تاریخ ۲۹ بهمن ۹۸ رسما معرفی می شوند. در گذشته شاهد افشای تصاویر واقعی گلکسی اس ۱۱ بودیم که پنل پشتی آن و محل قرارگیری دوربین اصلی را به نمایش می گذاشت.

امروز رندرهای جدید گلکسی S11 به اینترنت راه پیدا کرده که ما را بیش از پیش با پرچمدار آینده سامسونگ آشنا می کند. این رندرها شایعات گذشته مبنی بر قرارگیری دوربین اصلی درون یک المان چهارگوش و همچنین حضور حفره در مرکز نمایشگر را تایید می کنند.

گلکسی اس ۱۱ ای

گلکسی اس ۱۱ ای

این دستگاه به صفحه نمایش 6.3 اینچی با رفرش ریت 120 هرتز مجهز می شود و انرژی آن را یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی تامین می کند. این دستگاه با توجه به بازار هدف، به پردازنده اگزینوس 990 و یا اسنپدراگون 865 مجهز می شود. دوربین اصلی آن دارای سنسورهای 64، 12 و 12 مگاپیکسلی خواهد بود و از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱

گلکسی اس ۱۱ دارای نمایشگر 6.7 اینچی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی، چیپست اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون 865، دوربین اصلی پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید 10 خواهد بود.

گلکسی اس ۱۱ پلاس

گلکسی اس ۱۱ پلاس سامسونگ با صفحه نمایش 6.9 اینچی، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، پردازنده اگزینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون 865، دوربین اصلی پنج گانه با سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ ارایه خواهد شد.

نوشته نگاهی به تمام اعضای خانواده گلکسی اس ۱۱ (Galaxy S11) اولین بار در ترنجی پدیدار شد.