قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت با بلوتوث ۵.۱ قابلیت مکان یابی خواهد داشت

می دانیم که گلکسی نوت ۱۰ لایت به زودی معرفی خواهد شد. درباره این دستگاه پیش از این دو شایعه جداب شنیده بودیم اما این شایعه جذاب ترین است. گفته می شود قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت با بلوتوث ۵.۱ قابلیت مکان یابی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت

قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت مجهز به بلوتوث ۵.۱

بر اساس جدیدترین تأییدیه های به ثبت رسیده، گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت از استاندارد جدید بلوتوث ۵.۱ پشتیبانی می‌کند که قابلیت‌های تازه‌ای با خود دارد. این قابلیت‌ها در استاندارد بلوتوث ۵.۰ یافت نمی‌شود.

ظاهراً گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت می‌تواند به مکان دقیق قلم S Pen پی ببرد که امکان اجرای Gesture های دقیق‌تر و برخی عملیات پیشرفته جدید را می‌دهد. هرچند عجیب به نظر می‌رسد، اما به نظر می‌رسد توانایی‌های گلکسی نوت ۱۰ لایت در زمینه Gesture ها پیشرفته‌تر از گوشی‌های نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس باشد.

می‌توان خوش‌بین بود توسعه دهندگان سامسونگ از قابلیت‌های سخت افزاری جدید به منظور ارائه قابلیت‌های جذاب و کاربردی بهره بگیرند.

احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت از یک صفحه نمایش بزرگ ۶.۷ اینچی Infinity-O AMOLED با لبه های تخت و یک ناچ کوچک در لبه بالایی بهره می برد. این گوشی در پشت نیز از پنل شیشه ای بهره می برد. انتظار می رود این گوشی دارای دوربین پشتی سه تایی و یک فلش LED باشد. همچنین گفته می شود باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت بزرگتر از باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس است.

باتری گلکسی نوت ۱۰ لایت از باتری گلکسی نوت ۱۰ پلاس بزرگتر خواهد بود

در صورتی که شایعات دقیق باشند، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاکیسلی با فناوری pixel binning است که در نهایت به ثبت تصاویر ۱۲ مگاپیکسلی در حالت استاندارد می انجامد. همچنین یک دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک حسگر سنجش عمق میدان ۵ مگاپیکسلی متصور است.

از دیگر ویژگی های گوشی گلکسی نوت ۱۰ لایت می توان بدنه آلومینیومی با قاب شیشه ای، درگاه USB-C، بلندگو پشتی، جک هدفون 3.5 میلی متری، چیپست اگزینوس ۹۸۱۰ چهار گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را برشمرد. این گوشی با سیستم عامل اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.0 عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی نوت ۱۰ لایت هستید؟

نوشته قلم S Pen گلکسی نوت ۱۰ لایت با بلوتوث ۵.۱ قابلیت مکان یابی خواهد داشت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.