باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گکلسی اس ۱۱ پلاس شاید ساخت ال جی باشد
1 min read

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گکلسی اس ۱۱ پلاس شاید ساخت ال جی باشد

می دانیم که سامسونگ در خانواده گلکسی اس ۱۱ از باطری های حجیم تر نسبت به خانواده گلکسی اس ۱۰ استفاده خواهد کرد. هفته پیش بود که در ترنجی خواندیم باتری گلکسی اس ۱۱ پلاس ۵۰۰۰ میلی آمپری خواهد بود. حال به گفته یک منبع آگاه باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گکلسی اس ۱۱ پلاس شاید ساخت ال جی باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گلکسی اس ۱۱ پلاس

به گفته منابع معتبر سامسونگ قصد دارد تا در نسخه اقتصادی پرچمدار گلکسی S11e از باتری ۳۷۳۰ میلی آمپر ساعتی استفاده کند، در حالی که نسخه گلکسی S10e به باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است.

گفته می‌شود که سامسونگ در نسخه گلکسی اس ۱۱ مانند گلکسی نوت ۱۰ پلاس از باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر و حتی شاید ۴۵۰۰ میلی آمپری استفاده خواهد کرد، در حال که نسخه گلکسی اس ۱۰ به باتری ۳۴۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. اما قدرتمند‌ترین باتری مربوط به نسخه گلکسی اس ۱۱ پلاس می‌شود که به گفته منابع معتبر به باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی ساخت شرکت ال‌جی مجهز شده است.

سامسونگ برای اولین بار از باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی در میان رده گلکسی ام ۳۰ استفاده کرد. با توجه به پیشرفت فناوری صفحه نمایش و نسل پنجم شبکه تلفن همراه، مصرف باتری در گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسبت به گذشته افزایش یافته است و تنهای راه حل این مشکل افزایش حجم باتری است. شبکه 5G به خودی خود مصرف باتری تلفن همراه را افزایش می‌دهد، حال گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد تا پرچمدار گلکسی اس ۱۱ پلاس را به صفحه نمایش با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز مجهز کند.

به گفته منابع آگاه، شرکت ال‌جی وظیفه تامین سلول باتری‌های پرچمداران گلکسی اس ۱۱ را به عهده دارد و در حال حاضر این باتری‌ها در کارخانه ال‌جی در چین در دست تولید هستند.در حال حاضر LG Chem یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده باتری یون لیتیوم به شمار می‌رود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سامسونگ مسئولیت تولید باتری گلکسی اس ۱۱ را به جای سامسونگ SDI به ال جی Chem واگذار کند؟

نوشته باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری گکلسی اس ۱۱ پلاس شاید ساخت ال جی باشد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.