تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ احتمالا فروردین ۹۹ خواهد بود

بدون شک هواوی پی ۴۰ دستگاهی خواهد بود که اخبار زیادی را به خود اختصاص می دهد و می تواند کاملا قابل تامل باشد. مدت زیادی است که شایعات پراکنده ای درباره آن می شنویم. امروز اما مشخص شده که تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ احتمالا فروردین ۹۹ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰

تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰

سه ماه پیش در ترنجی خواندیم که هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) با سیستم عامل هارمونی هواوی ارایه خواهد شد. همچنین یک ماه بعد شنیدیم که احتمالا هواوی پی ۴۰ یک برتری ویژه نسبت به گلکسی اس ۱۱ خواهد داشت. اگر این خبر صحت داشته باشد، دیگر شاهد بریدگی نمایشگر در قسمت بالا (ناچ) نخواهیم بود و می توان انتظار ارائه محصولاتی با نمایشگر تمام صفحه را داشت.

رئیس برند مصرفی شرکت هوآوی، ریچارد یو، اخیرا در مصاحبه‌ای با یک نشریه فرانسوی تایید کرده است که هوآوی P40 در انتهای ماه مارس سال ۲۰۲۰ (ابتدای فروردین ۱۳۹۹) در شهر پاریس معرفی خواهد شد. فعلا تاریخ دقیقی برای زمان معرفی این دستگاه اعلام نشده است.

آقای یو قول داده که هوآوی P40 و P40 پرو دارای طراحی دیده‌نشده‌ای با کیفیت تصویر بهتر، قدرت بالاتر و استقلال بیشتر است. به عبارت دیگر، این دستگاه نسخه‌ای تکامل‌یافته از هوآوی P30 و P30 پرو به حساب می‌آید.

نکته جالب توجه این است که ریچارد یو می‌گوید این گوشی از طریق تمام کانال‌های توزیع مرسوم شامل اپراتورها و خرده‌فروش‌ها عرضه خواهد شد. او مدعی است که این موبایل با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI به بازار می‌آید. بنابراین حداقل در اروپا نباید منتظر عرضه سری P40 با سیستم عامل HarmonyOS باشیم.

بر اساس گزارش‌ها، خدمات موبایلی هوآوی هم در همان حوالی زمانی آماده عرضه خواهند بود. در نتیجه، حداقل به لحاظ تئوری، اگر هوآوی بتواند توسعه‌دهندگان کافی را جذب کند، این تلفن هوشمند قادر به اجرای شمار قابل توجهی اپلیکیشن خواهد بود. با این حال، فعلا باید صبر کنیم و ببینیم که چه اتفاقات رقم خواهد خورد.

طراحی هواوی پی ۴۰ لایت لو رفت: مشابه هواوی نوا ۶ اس ای

گفتنی است، در چند وقت اخیر شایعاتی پیرامون سری P40 منتشر شده که جدیدترین آن‌ها مربوط به باتری گرافینی این دستگاه است. این گوشی احتمالا از چیپست Kirin 990 5G استفاده خواهد کرد و در بالای پنل نمایش خود از طراحی حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی استفاده می‌کند. در عین حال، جدیدترین گزارش‌ها حاکی از این هستند که نسخه P40 لایت همان Nova 6 SE خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ هستید؟

نوشته تاریخ معرفی هواوی پی ۴۰ احتمالا فروردین ۹۹ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.