یک تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen در دست توسعه است
1 min read

یک تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen در دست توسعه است

جدیدترین محصول سامسونگ که از قلم S Pen استفاده می‌کند احتمالا گلکسی نوت ۱۰ لایت خواهد بود، اما شاید به‌فاصله کوتاهی دستگاه دیگری با برخورداری از این قلم ببینیم. جدیدترین گزارشات امروز می گویند که یک تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen در دست توسعه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

یک تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen

تبلت جدید سامسونگ با شماره مدل SM-P610 در کنار دستگاه دیگری با شماره مدل SM-P615 در دست تولید است که دومی احتمالا نسخه LTE همین تبلت خواهد بود. از آن‌جایی که این دستگاه همچنان در مراحل تولید قرار دارد، احتمالا باید مدتی صبر کنیم تا اخبار بیشتری درباره آن منتشر شود.

سامسونگ در گذشته تبلت‌های زیادی با قلم S Pen معرفی کرده بود. مدل ۲۰۱۹ گلکسی تب A نمونه‌ای از همین محصولات است. این دستگاه حدود ۹ ماه پیش معرفی شد که میان‌رده‌ای با برخورداری از پردازنده اگزینوس ۷۹۰۴، سه گیگابایت رم و ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت باتری بود.

گفتنی است، این تبلت نسخه جدید گلکسی تب اس ۶ نیست، بنابراین سخت‌افزار پرچمداری مشابه آن دستگاه نخواهد داشت. اما احتمال داده می‌شود که قطعات میان‌رده سطح بالایی برای آن در نظر گرفته شود. در حال حاضر تنها چیزی که می‌دانیم این است که باید انتظار نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگی این دستگاه را داشته باشیم.

منتظر تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen هستید؟

نوشته یک تبلت میان رده سامسونگ با قلم S Pen در دست توسعه است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.