دوربین اصلی شیائومی می میکس آلفا ۲ هم حتی زیر نمایشگر است؟!

فوق پرچمدار و البته موبایل مفهومی فعلی شرکت می میکس آلفا نام دارد که یک دستگاه خیره‌کننده است اما بر اساس تصاویری که امروز به بیرون درز کرده می‌خواهیم درباره‌ی گوشی احتمالی شیائومی می میکس آلفا ۲ صحبت کنیم.

دوربین زیر نمایشگر برای دوربین اصلی شیائومی می میکس آلفا ۲

دوربین اصلی شیائومی می میکس آلفا ۲

وب سایت LetsGoDigital امروز فاش کرد که شیائومی مدارک مربوط به یک حق اختراع جدید در رابطه با رابط کاربری گوشی‌های هوشمند را به دفتر ثبت اختراع چین تحویل داده است. در این پتنت گوشی جدیدی مشاهده می‌شود که به یک صفحه نمایش تمام صفحه بدون حاشیه فوقانی و هرگونه بریدگی یا حفره مجهز است.

بر اساس تصاویر و اطلاعات این پتنت، گوشی مذکور دارای نمایشگری است که تمام بدنه را پوشانده و دوربین‌های هر دو قسمت جلو و پشت نیز در زیر آن تعبیه شده‌اند. در واقع تمام سطح بدنه این گوشی (به جز بالا و پایین آن) از صفحه نمایش لمسی پوشیده شده و هیچگونه دکمه فیزیکی در کناره‌ها دیده نمی‌شود. قسمت پایین و بالای بدنه تنها بخش‌هایی هستند که صفحه نمایش در آن‌ها امتداد پیدا نکرده و این بخش‌ها برای تعبیه بلندگوهای استریو و پورت یو اس بی نوع C در نظر گرفته شده‌اند.

میکروفون نیز در قسمت بالای نمایشگر قرار دارد. به جز این جزئیات، این حق اختراع به طور عمده روی جزئیات طراحی رابط کاربری گرافیکی تمرکز دارد و تمام تصاویر رنگی آن از این حکایت دارد که احتمالا شیائومی کار روی این دستگاه را آغاز کرده است. توضیحات نشان می دهد که آیکون های صفحه نمایش در کناره دستگاه بر اساس محتوا یا اپلیکیشنی که روی صفحه اصلی ظاهر می‌شود تغییر خواهند کرد. به عنوان مثال، آیکون‌های وضعیت عمومی مانند نشانگر وضعیت شارژ باتری و قدرت سیگنال شبکه را می توان در سمت راست نشان داد در حالی که سمت چپ فضایی برای نمایش ساعت، وضعیت آب و هوا و تاریخ ارائه می دهد.

شیائومی می میکس آلفا ۲

شیائومی می میکس آلفا ۲

علاوه بر این، با یک حرکت ساده و تپ زدن با انگشت می‌توانید آیکون‌هایی مانند دوربین و کنترل موسیقی را به کناره‌ها اضافه کنید. و به این صورت تلفن و کارکردهای آن را متناسب با نیاز خود شخصی سازی کنید. در سمت راست گوشی هوشمند، یک دکمه مجازی و لمسی نیز قرار گرفته که به عنوان یک میانبر سیستم و دکمه پاور کار می‌کند. پیش‌تر می میکس آلفا نمایشی فوق العاده از قابلیت‌های مهندسی شیائومی را نشان داد و این مدل جدید به می میکس شباهت زیادی دارد، از همین جهت می‌توان گفت یک گوشی مفهومی گران قیمت و لوکس است که چیزی تازه و نو را به نمایش می‌گذارد. در هر حال، اگر شیائومی چنین دستگاهی را در سال آتی معرفی کند باید منتظر مد شدن این سبک طراحی و معرفی گوشی‌هایی با پوشش سرتاسری صفحه نمایش باشیم. نظر شما چیست؟ این حق اختراع شیائومی برای می میکس آلفا ۲ عملی می شود؟

نوشته دوربین اصلی شیائومی می میکس آلفا ۲ هم حتی زیر نمایشگر است؟! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.