شیائومی ردمی ۹ با چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ توسط زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد؟

اواخر شهریور شیائومی از گوشی ردمی ۸ ای (Redmi 8A) رونمایی کرد. ردمی ۸ نیز با مشخصات نسبتا بهتر در مهرماه در کشور هند معرفی شد. اما امروز گزارشی منتشر شده که شیائومی احتمالا از گوشی ردمی ۹ (Redmi 9) را زمستان ۹۸ معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شیائومی ردمی ۹

این منبع ادعا می‌کند که ردمی ۹ ابتدا در چین و سپس در هند معرفی خواهد شد. ردمی ۹ از یک صفحه نمایش 6.6 اینچی حفره دار بهره می‌برد. بد نیست بدانید که نمایشگر ردمی 8 کوچکتر بوده و فقط 6.22 اینچ بزرگی دارد. از آنجایی که ردمی ۹ با نمایشگری بزرگتر معرفی می‌شود در نتیجه از سبک طراحی با مقیاس بزرگ‌تر و سخت‌افزاری نسبتاً قدرتمندتر برخوردار خواهد بود. منبع این خبر مدعی است که ردمی ۹ به چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ (MediaTEK G70) مجهز خواهد بود.

گفته می‌شود این چیپست به عنوان یک نسخه پایین‌تر از پردازنده های هلیو جی ۹۰ و و هلیو جی ۹۰ تی وارد بازار می‌شود. تراشه مذکور احتمالا با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود. انواع گزینه‌های دیگر حافظه و رم هم ممکن است وجود داشته باشد.

چیپست های گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۹۰ تی (Helio G90T) و هلیو جی ۹۰ (Helio G90) رسما معرفی شدند

بر اساس شایعات، معرفی رسمی ردمی ۹ در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰ ابتدا در چین اتفاق خواهد افتاد. طرفداران شیائومی از نسخه جدید، انتظار بهبود عملکرد و خلق تجربه عکاسی بهتر را دارند. لازم به ذکر است که از نظر نرم‌افزاری، این گوشی مجهز به سیستم عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری MIUI 11 خواهد بود. درباره‌ی سایر جزئیات گوشی هنوز اطلاعات دیگری فاش نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر ردمی ۹ هستید؟ به نظر شما بازه معرفی پایین رده ها خیلی کم نشده است؟

نوشته شیائومی ردمی ۹ با چیپست مدیاتک هلیو جی ۷۰ توسط زمستان ۹۸ معرفی خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.