به گلکسی فولد ۲ سلام کنید، نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ

حدودا یک ماه پیش بود که درباره طراحی نسل دوم گوشی های تاشو سامسونگ خبرهای شنیدیم. اولین رندر گلکسی فولد ۲ طراحی شبیه به گوشی های تاشو قدیمی را نشان می داد. حالا اما Galaxy Fold 2 در دنیای واقعی لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا آن را ببینیم.

گلکسی فولد ۲

ظاهرا گوشی تاشو بعدی سامسونگ در حالت باز یک نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد داشت و همچنین ضخامت آن بسیار کمتر از گلکسی فولد خواهد بود. ویژگی مهم و حایز اهمیت دیگر این محصول جدید ارزان‌تر بودن آن نسبت به مدل حال حاضر خواهد بود. سامسونگ در گلکسی فولد سوراخ نمایشگر را پیاده کرده و ناگفته پیداست استفاده از این فناوری فضای مفید صفحه نمایش را بیشتر می‌کند. به احتمال فراوان، در گوشی سامسونگ نیز شاهد حضور این فناوری خواهیم بود.

گفته می‌شود اگر شرکت کره‌ای طبق الگوی سال جاری خود عمل کند، از گوشی تاشو بعدی خود اسفند ۹۸ و در جریان نمایشگاه MWC 2020 بارسلونا رونمایی خواهد کرد.

تولیدکنندگان موبایل، در حال تست انواع مختلفی از گوشی‌های منعطف هستند تا موفق به جلب نظر مشتریان شوند. اخیرا با رونمایی از مدل ۲۰۱۹ موتورولا ریزر، شاهد احیای طراحی تاشو بودیم. پیش از آن هم که هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد معرفی شده بودند. البته گوشی منعطف هواوی بیشتر شبیه موبایلی است که در حالت باز شده، به تبلت تبدیل می‌شود. در عوض، محصول سامسونگ را می‌توان تبلتی توصیف کرد که پس از خم شدن، ظاهر یک گوشی را به خود می‌گیرد.

نظر شما درباره این طراحی لو رفته از گلکسی فولد ۲ چیست؟

نوشته به گلکسی فولد ۲ سلام کنید، نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.