رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده را ببینید
1 min read

رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده را ببینید

امشب اولین نگاه به هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو یعنی پرچمداران تعیین کننده سال ۲۰۲۰ را خواهیم داشت. این نگاه توسط Onleak ارایه شده که قطعا دقت بالایی خواهد داشت. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

رندر هواوی پی ۴۰

رندر هواوی پی ۴۰

به نظر می رسد که هواوی طراحی دوربین در مرکز قاب را کنار گذاشته و یک دوربین مستطیلی را در گوشه بالا سمت چپ قالب ترجیح داده است. بله، حتما به طراحی گلکسی اس ۱۱ اشباع اشاره می کنید، بیراه نیست اما این اصلا مشکلی ندارد.

موضوعی که می تواند این دستگاه ها و البته احتمالا مدل پرو را متمایزتر کند، نمایشگر چهار لبه خمیده است. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، هواوی تصمیم گرفته تا چهار لبه نمایشگر خمیده باشد و گوشه های دستگاه برای استحکام بیشتر آلومینیومی است.

این طراحی می تواند ظاهر خسته کننده جلوی دستگاه را برای ما جذاب و شاید ترسناکتر هم بکند!

دوربین سلفی هواوی پی ۴۰

مشخصا استیو در کار انسان حواس‌پرتی نیست. اگر در این رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو دوربین سلفی مشخص نیست، احتمال دوربین سلفی یکپارچه با نمایشگر را بالا می برد. البته موضوع دیگر احتمال دوربین سلفی پاپ آپ است اما بعید می دانم برای دستگاه پرچمدار حیاتی چینی ها، این انتخاب را شاهد باشیم.

رندر هواوی پی ۴۰ پرو

رندر هواوی پی ۴۰ پرو

در مدل پرو شاید بزرگترین تفاوت همان نمایشگر چهار لبه خمیده باشد که در مدل ساده هواوی پی ۴۰ به نمایشگر کاملا تحت تغییر می کند.

نظر شما درباره طراحی لو رفته درباره هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو چیست؟ همین خواهد بود؟

نوشته رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.