دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱ با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد؟

ما می دانیم که سامسونگ روی دوربین گلکسی اس ۱۱ تمرکز زیادی دارد. برای مثال ۵ روز پیش در ترنجی خواندیم سنسور دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس با پیکسل های ۲.۴ میکرونی یک غافلگیری جذاب خواهد بود. همچنین دیروز ویژگی های دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی گلکسی اس ۱۱ اعلام شد. امروز اما در جدیدترین شایعات بررسی می کنیم که آیا دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱ با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد؟ در ادامه با ترنجی همراه باشید.

دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱

دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱

ماه گذشته گزارشی منتشر شد مبنی بر این‌که گلکسی اس ۱۱ و نوع پلاس آن از دوربین چهارگانه در عقب با یک حسگر تصویر تله فوتو پشتیبانی می‌کند. حال امروز، افشاگر معروف و معتبر Ice Universe می‌گوید که هر سه گوشی سری گلکسی اس 11 از دوربین های تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند.

این افشاگر جزئیات دیگری درباره‌ی دوربین‌های این گوشی‌ها فاش نکرد اما اضافه کرد که غول فناوری کره‌ای، دوربین های تله فوتویی با پیکسل بالا را به کار می‌گیرد. همچنین، بر اساس شایعات قبلی، برای هر دو گوشی گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۱۱ پلاس یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده اما هنوز مشخص نیست که آیا گلکسی اس ۱۱ ای هم از دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود یا سامسونگ برای ارزان‌ترین گوشی سری اس ۱۱ حسگر تصویر با رزولوشن کمتر انتخاب می‌کند.

به هر حال هر سه گوشی سری اس ۱۱ در تاریخ ۲۹ بهمن ۹۸ معرفی خواهند شد و تمام حقیقت را متوجه خواهیم شد. نظر شما چیست؟ دوربین تله فوتو ۴۸ مگاپیکسلی جذاب است؟

نوشته دوربین تله فوتو گلکسی اس ۱۱ با رزلوشن ۴۸ مگاپیکسلی ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.