رندر قاب هواوی پی ۴۰ طراحی دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد
1 min read

رندر قاب هواوی پی ۴۰ طراحی دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد

پس از انتشار رندرهای خانواده هواوی پی ۴۰ (Huawei P40) تصاویر قاب این محصولات نیز لو رفته است. رندر قاب هواوی پی ۴۰ طراحی دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

رندر قاب هواوی پی ۴۰

هواوی پی ۴۰

این قاب ها از نوع راگد (Rugged) بوده و از قدرت محافظتی بسیاری برخوردار هستند. یک فضای خالی مستطیل شکل در قسمت کناری آن ها به چشم می خورد که به طور قطع مربوط به ماژول دوربین است. در تصویر بعدی مشخصات ظاهری این سیستم یعنی فلش LED غول پیکر و تعداد سنسورهای عکاسی نشان داده شده اند.

ظاهرا پرچمدار جدید شرکت هواوی، یا از حفره درون نمایشگری برای دوربین سلفی بهره می برد و یا در بالای نمایشگر آن یک بریدگی کوچک در نظر گرفته شده است؛ چراکه شکل ظاهری قاب ها، تئوری استفاده از مکانیزم پاپ-آپ را به طور کامل رد می کند.

قاب هواوی پی ۴۰

قاب هواوی پی ۴۰

با مشاهده دقیق تر این تصاویر می توان فهمید که در سری هواوی P40، خبری از جک 3.5 میلیمتری هدفون نیست. طبق اطلاعاتی که تاکنون به دست ما رسیده، مدل پرو این محصول با صفحه نمایش 6.5 اینچی یا 6.7 اینچی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد؛ حال آنکه اندازه نمایشگر هواوی پی ۴۰ تنها برابر با 6.2 اینچ است. از دیگر مشخصات نسخه پرو می توان به پورت USB-C، باتری 5500 میلی آمپر ساعتی، قابلیت پشتیبانی از شارژ فوق سریع 50 وات و بهره مندی از پردازنده قدرتمند کایرین 990 اشاره کرد. این محصولات در مارس 2020 معرفی می شوند.

نظر شما چیست؟ هواوی پی ۴۰ می تواند دستگاه جالبی باشد؟

نوشته رندر قاب هواوی پی ۴۰ طراحی دوربین و نمایشگر بدون زائده را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.