آیا اکسپریا ۶ اولین گوشی 5G سونی خواهد بود؟
1 min read

آیا اکسپریا ۶ اولین گوشی 5G سونی خواهد بود؟

برخی از شایعات می گوید که اکسپریا ۶ به احتمال زیاد نخستین گوشی هوشمند مجهز به شبکه 5G سونی خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا اکسپریا ۶ اولین گوشی 5G سونی خواهد بود؟

اولین گوشی 5G سونی

اولین گوشی 5G سونی

با توجه به محوبیت و گسترش روزافزون شبکه نسل پنجم اینترنت همراه موسوم به شبکه5G ، بسیاری از شرکت‌های تولیدکننده موبایل به سمت و سوی توسعه و تولید دستگاههای مجهز به قابلیت پشتیبانی از این شبکه روی آورده اند.

سونی نیز به عنوان یکی دیگر از غول های تکنولوژی فعال در توسعه و تولید موبایل، در تلاش است تا با طراحی و ساخت یک مدل گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G از سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ، ال جی، هواوی و اپل عقب نیفتد و با عرضه محصولات مذکور سهم هرچند اندک خود را در بازارهای جهانی حفظ کند.

برخی اطلاعات جدید می گوید که اکسپریا ۶ به احتمال زیاد نخستین گوشی هوشمند مجهز به شبکه ۵G توسعه داده شده توسط شرکت سونی خواهد بود. همچنین عنوان شده که این محصول به چیپست اسنپدراگون ۷۶۵ مجهز خواهد بود. گفته می‌شود این محصول در اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی روانه بازارهای جهانی خواهد شد.

گوشی میان رده ۲۰۲۰ سونی با اسنپدراگون ۷۶۵ در بنچمارک GeekBench لو رفت

از آنجا که اخبار نسل جدید اینترنت ۵G در گوشه و کنار جهان منتشر شده و کاربران بسیاری نیز در انتظار اجرای آن هستند، کشورهای زیادی با همکاری بزرگترین اپراتورهای اینترنت و غول‌های تکنولوژی در جهان درصدد برقراری این نسل جدید از اینترنت‌اند.

منتظر اکسپریا ۶ هستید؟ فکر می کنید این دستگاه بتواند به فروش سونی کمک کند؟

نوشته آیا اکسپریا ۶ اولین گوشی 5G سونی خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.