شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سه شنبه ۳ دی ۹۸

گروه صنعتی ایران خودرو به تازگی شرایط فروشی را اعلام کرده که قرار است پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک به صورت پیش فروش عرضه شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سه شنبه ۳ دی ۹۸ صحبت کنیم.

شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲

پیش فروش پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک سه‌شنبه مورخ ۳ دی ۹۸ آغاز می شود و مشتریان می توانند از ساعت ۱۱ صبح آن روز با مراجعه به وبسایت ایران خودرو مراحل ثبت نام را انجام نمایند. در این طرح فروش پیش پرداخت ۳۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ بک در نظر گرفته شده و طبق بخشنامه، خودروهای ثبت نامی در آذر ماه ۱۳۹۹ به دست مشتریان می رسند.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک موجود در این طرح فروش دارای سیستم ترمز ضدقفل، کیسه هوای راننده و سرنشین و بدون سنسور دنده عقب و بر اساس آخرین استاندارد و مقررات اعلام شده و حاکم بر کشور می‌باشد.
تنها نکته قابل توجه این است که ایران خودرو در این بخشنامه، مسئله استانداردهای جدید را در نظر گرفته و خودروهای تحویلی سال ۱۳۹۹ را مطابق با شرایط جدید تولید خواهد کرد. همچنین قیمت محاسبه ای در این طرح فروش معیار روز است و بر اساس قواعد باید با بهای پایه و کمتر از قیمت فروش فوری به دست مشتریان برسد.

پژو ۲۰۶

سود مشارکت و انصراف
سود مشارکت در این طرح فروش ۱۶ درصد است و در صورت انصراف ۱۳ درصد سود به مشتریان ۲۰۶ تیپ ۲ هاچ‌بک تعلق می گیرد. همچنین امکان صلح در این طرح پیش فروش وجود ندارد و ایران خودرو تنها شرایط فروش را برای افراد بالای ۱۸ سال در نظر گرفته است.

مشخصات فنی
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با پیشرانه ۱٫۴ لیتری TU3 مجهز است که ۷۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۱۸ نیوتن متر از طریق جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های جلو می رساند. در حال حاضر این پیشرانه با استاندارد یورو ۴ در ایران خودرو تولید می شود و احتمال دارد که در سال ۹۹ با استاندارد یورو ۵ در چرخه تولید حضور داشته باشد.

نوشته شرایط پیش فروش ایران خودرو برای پژو ۲۰۶ تیپ ۲ سه شنبه ۳ دی ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.