سامسونگ گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) برای سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد
1 min read

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) برای سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد

به نام گذاری خانواده گلکسی A 2019 و گلکسی M حتما توجه کرده اید. مثلا گلکسی ای ۱۰ تا گلکسی ای ۹۰ یا گلکسی ام ۱۰ تا گلکسی ام ۶۰ و مطمئنا متوجهید که منظورم نام گذاری دو رقمی سامسونگ است. حالا به نظر می رسد شاید خانواده گلکسی اس ۲۰۲۰ با نام گذاری دو رقمی ارایه شود. طبق جدیدترین اطلاعات گفته می شود که سامسونگ گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) برای سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰

همانطور که در توییت یکی از منابع نزدیک به سامسونگ و قابل اعتماد در زمینه اطلاعات لو رفته دستگاه های این شرکت کره ای می بینید، نام گلکسی اس ۲۰ یا Galaxy S20 برای پرچمدار آتی سامسونگ تایید می شود.

مشخصا انتظار ندارید که شاهد ارایه گلکسی اس ۱۱ و گلکسی اس ۲۰ در کنار یکدیگر باشیم. این به ما می گوید که نام گذاری خانواده پرچمدار سال ۲۰۲۰ سامسونگ آغاز راهی طولانی برای ۹ عضو دیگر خواهد بود.

همزمان با این نام جدید اما چند رندر جدید هم منتشر شده است که به عنوان تصویر اصلی مطلب آن را می بینید. همچنین در رنگی دیگر می توانید رندر منتسب به گلکسی اس ۲۰ را ببینید:

گلکسی اس ۲۰

گلکسی اس ۲۰

در این رندر ما سه دوربین را می بینیم که یکی از آن ها پریکسوپی است، یکی دوربین اصلی بوده و یکی هم احتمالا دوربین فوق عریض باشد. این دوربین ها در همان قاب قبلی که لو رفته بود جایگذاری شده و بعید نیست که این اطلاعات صحیح باشد.

به نظر می رسد که این مربوط به نسخه میانی خانواده گلکسی اس ۲۰ باشد و برای مدل پلاس یا مدل اقتصادی شاهد طراحی متفاوتی باشیم. به صورت کلی این طراحی کمی باکسی طور با گوشه های تیز است که بیشتر به خانواده گلکسی نوت اشاره دارد تا گلکسی اس. شاید هم این همان نسلی باشد که سامسونگ بخواهد خانواده گلکسی اس را با گلکسی نوت ادغام کند تا معرفی شهریور را برای گوشی تاشو خالی کند!

نظر شما چیست؟ گلکسی اس ۲۰ می تواند با ایت طراحی پیروز باشد؟

نوشته سامسونگ گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) برای سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.