تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ لایت نمایشگاه CES 2020 خواهد بود

اطلاعات جدیدی لو رفته که به ما می گوید در نمایشگاه CES 2020 با گوشی‌ های گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت رو به رو خواهیم شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا داره تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ لایت صحبت کنیم.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ لایت

قیمت گلکسی نوت ۱۰ لایت

تمام گزارش‌ ها و شایعات به رونمایی از گوشی‌ های گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت در آینده نزدیک اشاره دارند. به تازگی گزارشی از کشور کره جنوبی منتشر شده که خبر از معرفی این محصولات در نمایشگاه CES 2020 می‌ دهد. در این گزارش به منبعی اشاره نشده؛ بنابراین نمی‌ توان چندان به آن اعتماد کرد.

در نمایشگاه CES معمولا با گوشی های هوشمند جدید ملاقات نمی کنیم، البته امسال وان پلاس در این نمایشگاه از یک محصول مفهومی رونمایی می کند. از نظر زمانی، رونمایی از گوشی های گلکسی اس ۱۰ لایت و نوت ۱۰ لایت در CES 2020 منطقی به نظر می رسد چرا که این شرکت در ماه فوریه از پرچمداران جدید خود، گوشی های سری گلکسی S11 رونمایی می کند.

بر اساس شایعات و گزارش های گذشته، این گوشی هوشمند به صفحه نمایش 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس مجهز می شود که حفره درون آن یک سنسور 32 مگاپیکسلی‌ را میزبانی می کند. این دستگاه در برخی کشورها با نام گلکسی A91 به فروش می رسد. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اسنپدراگون 855 تامین می شود.

از سایر مشخصات گلکسی S10 لایت می توان به 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با امکان پشتیبانی از کارت حافظه خارجی و دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 48، 12 و 5 مگاپیکسلی اشاره کرد. شایعات خبر از قیمت 780 یورویی آن داده اند. این دستگاه در رده ای بالاتر از گلکسی S10e قرار می‌ گیرد.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستید؟,

نوشته تاریخ معرفی گلکسی اس ۱۰ لایت نمایشگاه CES 2020 خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.