محافظ نمایشگر گلکسی فولد ۲ از نوع شیشه خواهد بود

پنج روز پیش بود که گلکسی فولد ۲ را در تصاویر واقعی دیدیم. این دستگاه نسبت به گلکسی فولد کاملا متفاوت خواهد بود. امشب اما خبر می رسد که یکی از این تفاوت ها در بخش خیلی مهم دستگاه است. گفته می شود محافظ نمایشگر گلکسی فولد ۲ از نوع شیشه خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

گلکسی فولد ۲

گلکسی فولد ۲

به نظر می‌رسد سامسونگ برای جدیدترین گوشی تاشو خود با نام احتمالی گلکسی فولد ۲، قصد دارد برخی از این مشکلات را حل کند. به گفته یکی از افشاگران مشهور حوزه موبایل، گلکسی فولد ۲ به جای پوشش پلاستیکی از شیشه استفاده خواهد کرد. در همین رابطه می‌توانیم به گزارش سایت ETNews اشاره کنیم که مدتی قبل همین موضوع را مطرح کرد.

اگرچه استفاده از پوشش شیشه‌ای می‌تواند چین‌خوردگی میان نمایشگر را حذف یا حداقل کاهش دهد، اما لزوما نمی‌تواند دوام آن را افزایش بدهد. در حقیقت، برخی از فعالان این حوزه خاطرنشان کرده‌اند که استفاده از چنین پوشش‌هایی، گوشی تاشو را آسیب‌پذیرتر می‌کنند و هزینه تولید انبوه آن‌ها هم افزایش پیدا می‌کند. با توجه به همین معایب، شاید سامسونگ در نهایت تصمیم بگیرد که بار دیگر از پوشش پلاستیکی استفاده کند تا این تکنولوژی به بلوغ لازم برسد.

به گلکسی فولد ۲ سلام کنید، نسل دوم گوشی تاشو سامسونگ

بر اساس گزارش‌های مختلف، سامسونگ در ماه فوریه در کنار گوشی‌های گلکسی اس ۱۱ از گلکسی فولد ۲ رونمایی خواهد کرد. در همین رابطه گفته می‌شود این گوشی مانند موتورولا ریزر از طراحی عمودی بهره می‌برد و احتمالا با قیمت بسیار کمتری نسبت به نسل قبلی خود روانه‌ی بازار خواهد شد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی فولد ۲ می تواند خاطرات بد گلکسی فولد را بشوید ببرد (!) ؟

نوشته محافظ نمایشگر گلکسی فولد ۲ از نوع شیشه خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.