قطعی اینترنت ایرانسل تلویحا توسط این شرکت تایید شد
1 min read

قطعی اینترنت ایرانسل تلویحا توسط این شرکت تایید شد

چند ساعت قبل بود که در ترنجی برای شما درباره قطع شدن اینترنت موبایل چند استان کشور چهارشنبه ۴ دی ۹۸ نوشتیم. در حالی که اخبار ضدونقیض درباره رسمی بودن یا صحت این قطعی اینترنت وجود دارد حالا با بیانیه رسمی قطعی اینترنت ایرانسل تلویحا توسط این شرکت تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قطعی اینترنت ایرانسل

قطع شدن اینترنت سیم کارت

ایرانسل به صورت رسمی در توییتر خود خبر از اطلاعیه این اپراتور درباره وضعیت اینترنت موبایل داد و ما در ترنجی با مراجعه به آن به اطلاعیه زیر رسیدیم:

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، متن کامل این اطلاعیه به شرح زیر است:

«پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است.»

شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است.

همانطور که در این متن می بینید، ابتدا به برقرار بودن سرویس اینترنت ثابت و پیامک و مکالمه در “سراسر کشور” اشاره شده است. در متنی جداگانه پایین تر از آن بدون اشاره به “سراسر کشور” فقط گفته شده است که شبکه اینترنت همراه ایرانسل هم در حال خدمت رسانی است!

این مشخصا به ما می گوید که قطعی اینترنت ایرانسل به صورت رسمی تایید می شود. شما در کدام استان هستید و اگر مشترک ایرانسل هستید، آیا اینترنت همراه شما متصل است؟

نوشته قطعی اینترنت ایرانسل تلویحا توسط این شرکت تایید شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.