برنامه پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸
1 min read

برنامه پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸

امروز ایران خودرو شرایط پیش فروش جدید خود را اعلام کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا برنامه پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ را مرور کنیم.

پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸

پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸

به اطلاع کلیه مشتریان محترم ونمایندگیهاي مجاز می رساند شرایط پیش فروش عادي شرکت ایران خودرو در ساعت 11 صبح روز هاي یکشنبه مورخ 98/10/08 لغایت سه شنبه 98/10/10 مطابق جداول پیوست و با توضیحات ذیل ارائه می گردد.

شرایط ویژه بخشنامه :

ظرفیت ثبت نام براي هر کد ملی، از کل بخشنامه یک دستگاه خودرو می باشد و در صورت ثبت نام از سوي مشتریان محترم مغایر با این بند، قرارداد به صورت یک طرفه از سوي شرکت ایران خودرو لغو و وجه آن ظرف 20 روز طبق ضوابط شرکت ایران خودرو به مشتري عودت خواهد شد.

ثبت نام و دریافت کلمه عبور در سایت فروش اینترنتی ازالزامات خرید خواهد بود لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کدکاربري و کلمه عبور،امکان خرید در بخشنامه هاي اعلامی از روز یکشنبه مورخ 98/10/08 میسر نخواهد بود.

تنظیم صلحنامه در این بخشنامه امکانپذیر نمی باشد. کد کلاس و رنگ خودرو بر اساس شرایط تولید از سوی شرکت ایران خودرو قابل تغییر خواهد بود.

در این بخشنامه، پس از فرا رسیدن موعد تحویل خودرو، در صورت اعلام شرکت ایران خودرو و تمایل مشتري امکان تغییر شرایط ثبت نام (تمدید موعد تحویل) با همان شرایط وجود خواهد داشت.

نوشته برنامه پیش فروش ایران خودرو از یکشنبه ۸ دی ۹۸ تا سه شنبه ۱۰ دی ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.