سامسونگ گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ در بنچمارک گیکبنچ لو رفت
1 min read

سامسونگ گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ در بنچمارک گیکبنچ لو رفت

اولین مرتبه ۴ ماه پیش بود که مشخصات گلکسی ام ۲۱ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۴۱ لو رفت. یک هفته پیش نیز دوباره سامسونگ گلکسی ام ۳۱ و گلکسی ام ۱۱ لو رفتند. امروز اما سامسونگ گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ در بنچمارک گیکبنچ لو رفته است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامسونگ گلکسی ام ۳۱

سامسونگ گلکسی ام ۳۱

گوشی گلکسی M31 سامسونگ در سایت بنچمارک Geekbench رویت شد. حضور گلکسی ام ۳۱ در بنچمارک‌ها می‌تواند به معنای نزدیکی به معرفی آن باشد.

سامسونگ در فوریه و مارس گذشته به ترتیب از گوشی‌های گلکسی M30 و M30s خود پرده برداری کرد و حالا به نظر می‌رسد، با توجه به حضور گوشی گلکسی M31 در سایت‌های بنچمارک‌گیری، نسل جدید آن‌ها در شرف معرفی است.

این گوشی که با شماره مدل SM-M315F در سایت گیک‌بنچ حضور یافته، موفق به کسب امتیاز 348 در حالت تک هسته‌ای و 1214 در حالت چند هسته‌ای شده است. بر اساس اطلاعات این سایت، گوشی Galaxy M31 به اندروید ۱۰ و یک رم 6 گیگابایتی نیز مجهز است.

فهرست امتیازهای این گوشی در گیک‌بنچ، همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ چیپست اگزینوس ۹۶۱۱ را برای قدرت‌بخشی آن برگزیده است. این درحالیست که شایعات پیشین به حضور تراشه‌‌ی اسنپدراگون ۶۶۵ کوالکام در زیر قاب آن اشاره داشتند.

به جز این موارد، گیک‌بنچ اطلاعات دیگری از گوشی اقتصادی آینده‌ی سامسونگ را در اختیار ما نگذاشته است،‌ اما شایعات پیشین به حضور دوربین سه گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق روی قاب پشتی این دیوایس اشاره دارند.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی M31 هستید؟

نوشته سامسونگ گلکسی ام ۳۱ (Galaxy M31) با اگزینوس ۹۶۱۱ و اندروید ۱۰ در بنچمارک گیکبنچ لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.