معرفی و آشنایی با لاستیک نکسن، کومهو و هانکوک

لاستیک یا همان تایر یکی از مهم‌ترین اجزا تشکیل دهنده خودرو شما بوده و بدون آنها عملا امکان حرکت اتومبیل غیرممکن است. در دنیای لاستیک‌سازی برندهای متنوع و گسترده‌ای فعالیت می‌کنند که کیفیت محصولات آنها نیز در مقایسه با دیگری متفاوت است.

در میان شرکت‌های تایرسازی، برندهای معتبر و بزرگی حضور دارند که در این مطلب به سه مورد از آنها اشاره خواهیم داشت تا شما عزیزان به شکلی بهتر با دنیای ساخت لاستیک اتومبیل آشنا شوید. سه شرکت معتبر پیش‌رو نکسن، کومهو و هانکوک نام داشته و محصولات آنها از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می‌باشند.

لاستیک نکسن

کمپانی نکسن تایر برندی متعلق به کشور کره جنوبی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر سانگ سان واقع شده است. این شرکت ابتدا در سال 1942 میلادی و تحت نام Heung-A Tire تاسیس گردید و تا به امروز در صنعت ساخت تایر مشغول به فعالیت است.

در سال 1985 میلادی، برند نکسن با افتتاح خطی در شهر سانگ سان، ساخت تایرهای شعاعی را آغاز نمود. در سال 2000 میلادی نام شرکت پیش‌رو از Woosung Tire به نکسن تایر تغییر پیدا کرد.

در سال 2005 میلادی، شرکت نکسن موفق به ثبت اختراع فناوری ساخت لاستیک‌های نانو-کامپوزیت سیلیکات شد و تا سال 2006 میلادی، کار ساخت دو الگو جدید UHP و Winter LTR/SUV را تکمیل نمود. سپس در سال 2007 میلادی، برند نکسن برای پاسخ به افزایش تقاضا کارخانه‌ای را در شهر چینگدائو کشور چین راه‌اندازی نمود.

ویژگی‌های تایر نکسن

تایرهای برند نکسن با استفاده از فناوری‌های روز دنیا طراحی و ساخته می‌شوند. همچنین این برند اولین شرکت کره‌ای در تولید تایرهای سری V شکل بوده و محصولات آن از اعتماد و اطمینان بالایی در میان خودروسازان سراسر جهان برخوردار است. جالب است بدانید که تعدادی از تولیدکنندگان اتومبیل از لاستیک‌های برند نکسن به عنوان تایر فابریک محصولات خود استفاده می‌کنند. زیرا که تایرهای این برند در کنار کیفیت بالا از خدمات پس از فروش فوق‌العاده‌ای نیز سود می‌برند.

لاستیک کومهو

کمپانی کومهو برندی متعلق به کره جنوبی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر گوانگجو واقع شده است. این شرکت ابتدا در سال 1960 میلادی تاسیس گردید و تا به امروز در صنعت تولید تایر مشغول به فعالیت است.

شرکت کومهو تایر که پیش از این با نام Samyang Tire شناخته می‌شد. یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لاستیک در جهان بوده و محصولات آن تحت دو برند کومهو و مارشال به بازار عرضه می‌شوند. این شرکت در سه شهر پیونگتائک، گوکسئونگ و گوانگجو در کره جنوبی دارای خطوط تولید لاستیک می‌باشد. البته شعبه گوانگجو آن به عنوان مرکز تحقیق و توسعه برند کومهو شناخته می‌شود.

علاوه بر این، شرکت کومهو در شهرهای تیانجین، نانجینگ و چانگچون کشور چین نیز کارخانه‌هایی را راه‌اندازی کرده است. از طرفی برند پیش‌رو دارای شعبه‌ای در شهر بین دونگ کشور ویتنام و شهر ماکن در ایالت جورجینا کشور آمریکا نیز می‌باشد.

ویژگی‌های تایر کومهو

لاستیک‌های برند کومهو با به‌کارگیری تجهیزات و تکنولوژی‌های مدرن تولید شده و در فرآیند ساخت آنها از مواد اولیه مرغوب و درجه یک استفاده می‌شود. از این رو تایرهای برند کومهو دارای دوام بالایی هستند.

تایرهای برند کومهو با گذراندن تست‌های معتبر در صنعت لاستیک، کیفیت فوق‌العاده خود را به بسیاری از فعالان در این حوزه و به خصوص مشتریان خود ثابت نموده است. از طرفی برند پیش‌رو همواره به مسئله محیط زیست اهمیت داده و محصولاتی سازگار با آن را تولید می‌نماید.

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تایرهای برند کومهو می‌توان به راحتی در کار، عملکرد سطح بالا و ایمنی فوق العاده آنها اشاره نمود.

لاستیک هانکوک

کمپانی هانکوک باز هم برندی است متعلق به کره جنوبی بوده و دفتر مرکزی آن در شهر سئول واقع شده است. این شرکت ابتدا در سال 1941 میلادی و تحت نام Chosun Tire تاسیس گردید و تا به امروز در صنعت تولید لاستیک مشغول به فعالیت می‌باشد.

در سال 1968 میلادی نام برند پیش‌رو از Chosun Tire به هانکوک تایر تغییر یافت. این برند در حال حاضر یکی از بزرگترین تامین کنندگان تجهیزات اتومبیل در جهان بوده و سالانه بیش از 102 میلیون لاستیک، باتری و لنت ترمز را به فروش می‌رساند.

شرکت هانکوک با توجه به فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی متفاوت، تایرهایی با ویژگی‌های منحصربفرد را تولید می‌کند. لاستیک‌های طراحی شده توسط این برند به واسطه بهره مندی از تکنولوژی‌های پیشرفته و ساختار قدرتمند از مقاومت بالایی در برابر گرما و اصطکاک برخوردار هستند. از طرفی بخش رویی تایرهای برند هانکوک با تخلیه سریع آب عملکرد ایده‌آلی در مسیرهای خیس و برفی دارند.

ویژگی‌های تایر هانکوک

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های تایرهای برند هانکوک می‌توان به فرمان‌پذیری، نرمی و چسبندگی تایر به زمین، عملکرد فوق‌العاده در زمان ترمزگیری، تاثیر در کاهش مصرف سوخت، طول عمر و دوام بالا، سر و صدای پایین و طراحی جذاب آنها اشاره کرد.

خرید آنلاین لاستیک اورجینال و با کیفیت

خرید لاستیک به خصوص از برندهای خارجی، مستلزم اعتماد به فروشنده یا فروشگاهی معتبر خواهد بود. با توجه به وارداتی بودن این نوع تایرها، تاریخ انقضا و اصل بودن‌شان بسیار اهمیت پیدا می‌کند بنابراین پیش از خرید لازم است تا تحقیقی کامل از مکان فروش داشته باشید تا با توجه به پرداخت هزینه تایرهای خارجی که مبلغی پایینی هم نیست، کیفیتی بالا دریافت کنید.

فروشگاه اینترنتی یدک لند، همان فروشگاهی است که می‌توانید با خیالی آسوده از کیفیت و اصل بودن محصولات، خرید خود را به صورت آنلاین در آن انجام دهید. این فروشگاه به صورت کاملا تخصصی در زمینه فروش قطعات یدکی خودرو فعالیت داشته و محصولات موجود در آن تمامی برندهای برتر ایرانی و خارجی را شامل می‌شود.

شما می‌توانید در هر زمان و هر مکانی که هستید به این فروشگاه اینترنتی مراجعه نمایید، محصولات مورد نیاز خود را بررسی یا با یکدیگر مقایسه کنید، در صورت نیاز با کارشناسان فروش یدک لند برای خرید بهتر مشاوره کرده و سپس اقدام به خرید به صورت آنلاین کنید.

نوشته معرفی و آشنایی با لاستیک نکسن، کومهو و هانکوک اولین بار در ترنجی پدیدار شد.