هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه و بدون ناچ ارایه خواهد شد؟
1 min read

هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه و بدون ناچ ارایه خواهد شد؟

درباره هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو اطلاعات متفاوتی شنیدیم و تقریبا می دانیم که منتظر چه دستگاهی باید باشیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه و بدون ناچ ارایه خواهد شد؟

هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه

هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه

امروز یک رندر جدید از هواوی پی ۴۰ پرو منتشر شده که نشان می‌دهد در ماژول مستطیل شکل دوربین این گوشی، شاهد پنج سنسور خواهیم بود! گفته شده دوربین اصلی سنسور ۶۴ مگاپیکسلی سونی IMX686 را خواهد داشت. دوربین بعدی یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی دارد و لنزی اولترا واید در جلوی آن قرار می‌گیرد. دوربین دیگر، ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و لنز آن از نوع پریسکوپی خواهد بود که می‌تواند تا ده برابر زوم اپتیکال را در این گوشی فراهم کند. در نهایت دو دوربین دیگر شامل یک دوربین عکاسی ماکرو و یک دوربین ToF می‌شود.

رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده را ببینید

همچنین این تصویر، گوشی هواوی پی ۴۰ پرو را در رنگ آبی نشان می‌دهد که به نظر می‌رسد طراح رندر به رنگ سال گذشته متوصل شده است. چهار دوربین این گوشی در سمت چپ ماژول مستطیل شکل قرار می‌گیرند و دوربین پریسکوپی که به تنهای اندازه بزرگی خواهد داشت، در سمت راست ماژول قرار می‌گیرد. فلش دوربین نیز در زیر ماژول کلی دوربین قرار خواهد گرفت.

گلس هواوی P40 پرو

گلس هواوی P40 پرو

جدا از این عکس، شنیده شده که هواوی P40 پرو قرار است با نمایشگری در اندازه ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی از راه برسد. در رندرهایی که تا به حال از این گوشی منتشر شده، هنوز متوجه نشده‌ایم که آیا نمایشگر هواوی P40 پرو دارای ناچ خواهد بود یا خیر. اما تصویر زیر گفته شده از شیشه رویی نمایشگر گرفته شده و همانطور که می‌بینیم، نمایشگر این گوشی قرار است حاشیه‌های بسیار کم داشته باشد و خبری از ناچ هم در این محصول نخواهد بود.

با این تفاسیر، یک سوال مهم این است که آیا Huawei P40 Pro دارای دوربین سلفی پاپ‌آپ خواهد بود یا ممکن است هواوی دوربین سلفی را در زیر نمایشگر قرار داده باشد. در هر صورت، هرچقدر به ماه مارس سال ۲۰۲۰ نزدیک‌تر شویم، قطعا اطلاعات و تصاویر بیشتری از این پرچمدار هیجان انگیز هواوی منتشر خواهد شد.

منتظر هواوی پی ۴۰ پرو هستید؟

نوشته هواوی پی ۴۰ پرو با دوربین پنج گانه و بدون ناچ ارایه خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.