قاب هواوی پی ۴۰ طراحی مستطیلی دوربین را نشان می دهد

ما تقریبا می دانیم که طراحی خانواده هواوی پی با خانواده هواوی میت در بخش دوربین متفاوت است. هواوی پی ۳۰ طراحی دوربین مستطیلی داشت و حالا قاب هواوی پی ۴۰ طراحی مستطیلی دوربین را نشان می دهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

قاب هواوی پی ۴۰

قاب هواوی پی ۴۰

در راستای رندرهای قبلی، در این قاب ژله‌ای هم بریدگی مستطیل‌شکلی وجود دارد که برای دوربین پشتی دستگاه است. پس می‌توان گفت که از این لحاظ، هواوی پی ۴۰ مشابه سامسونگ گلکسی اس ۱۱ خواهد بود.

در گزارش‌ها، پرچمدار جدید هواوی با دوربین چهارگانه توصیف شده و این در حالی است که هواوی پی 30 دارای دوربین سه‌گانه بود. همچنین از نوع بریدگی پیداست که ماژول دوربین دستگاه، حالت برآمده خواهد داشت.

قاب محافظ هواوی پی ۴۰ در لبه پایینی، شکافی برای درگاه USB-C و سوراخ‌هایی برای اسپیکر دارد. موقعیت دکمه‌های تنظیم صدا و پاور هم روی فریم سمت راست کاملا مشخص است؛ ولی برشی برای خشاب سیم کارت دیده نمی‌شود. این یعنی برای بیرون آوردن سیم کارت، باید ابتدا گوشی را از قاب ژله‌ای خارج کنید.

باتری گرافینی هواوی پی ۴۰ تکذیب شد

ظاهرا هواوی برای نمای جلوی پرچمداران خود، همان طراحی سری P30 را در نظر دارد؛ یعنی صفحه نمایش خمیده برای هواوی پی 40 پرو و صفحه نمایش تخت برای مدل استاندارد. البته این را با استناد به تصاویر فاش شده‌ی قبلی می‌گوییم.

نمایشگر هواوی پی 40 قطعا از نوع آمولد خواهد بود و باید سایزی بین 6.1 تا 6.2 اینچ داشته باشد. درباره وجود ناچ یا حفره روی پنل، فعلا نمی‌توان با اطمینان سخن گفت؛ شاید هم هواوی راهکار دیگری را برای گنجاندن دوربین سلفی برگزیند.

نظر شما چیست؟ منتظر هواوی پی ۴۰ هستید؟

نوشته قاب هواوی پی ۴۰ طراحی مستطیلی دوربین را نشان می دهد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.