تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰ احتمالا ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود

دو هفته پیش بود بود که در ترنجی خواندیم تاریخ معرفی سامسونگ گلکسی اس ۱۱ و گلکسی فولد ۲ سه شنبه ۲۹ بهمن ۹۸ خواهد بود. سه روز پیش نیز شنیدیم که سامسونگ گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) برای سال ۲۰۲۰ ارایه خواهد شد. حالا اما به نظر می رسد یک هفته زودتر شاهد معرفی پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ خواهیم بود. گفته می شود تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰ احتمالا ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰

دوربین گلکسی اس ۱۱

به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد زودتر از پیش بینی ها از پرچمدار آینده خود رونمایی کند. در حالی که گزارش های گذشته به معرفی گوشی های خانواده گلکسی اس ۱۰ در تاریخ ۱۸ فوریه ۲۰۲۰ اشاره کرده بودند، گزارشی جدید خبر از معرفی این محصولات یک هفته زود و در تاریخ ۱۱ فوریه می دهد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این شرکت کره ای برای رونمایی از گوشی های سری گلکسی اس ۲۰ قصد دارد مراسمی را در سانفرانسیسکو برگزار کند. سال گذشته نیز سامسونگ گوشی های سری گلکسی S10 را در سانفرانسیسکو معرفی کرد. در حالی که بیشتر شرکت ها در کنگره جهانی موبایل 2020 از محصولات جدید خود رونمایی می کند، سامسونگ قصد دارد پیش از شروع این نمایشگاه، پرچمداران خود را در معرض دید عموم قرار دهد.

سامسونگ در این مراسم از نسل جدید گوشی های انعطاف پذیر خود نیز رونمایی می کند. در همین راستا در تاریخ ۲۲ بهمن با گوشی گلکسی فولد ۲ ملاقات خواهیم کرد. امسال سامسونگ از گوشی های سری گلکسی اس ۱۰ همراه با گلکسی Fold رونمایی کرد.

در حال حاضر سامسونگ تاریخ معرفی پرچمداران آینده خود را اعلام نکرده است. این احتمال وجود دارد که چند روز آینده این شرکت کره ای به صورت رسمی تاریخ رونمایی از این گوشی های هوشمند را اعلام کند. بر اساس شایعات، سامسونگ از گوشی های گلکسی S20e، گلکسی S20 و گلکسی S20 پلاس رونمایی می کند. این محصولات در مقایسه با نسل گذشته خود ابعاد بزرگتری خواهند داشت.

نظر شما چیست؟ منتظر خانواده گلکسی اس ۲۰ هستید؟

نوشته تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰ احتمالا ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.