طراحی دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس به این شکل خواهد بود؟
1 min read

طراحی دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس به این شکل خواهد بود؟

اولین رندر از گلکسی اس ۱۱ پلاس که حدودا یک ماه پیش منتشر شد. در این رندر ما شاهد یک دوربین اصلی پنج‌گانه بودیم که البته چیدمان دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس در آن چندان مناسب نبود. البته بعدا گفته شد این رندرها ممکن است طرح نهایی گلکسی اس ۱۱ پلاس را نشان ندهد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا ببینیم آیا طراحی دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس به این شکل خواهد بود؟

طراحی دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس

سامسونگ

ظاهرا این حدس درست از آب درآمده و منبع منتشر کننده این رندرها، به‌تازگی تصویری جدید از دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس را منتشر کرده است. در این رندر می‌توانیم چیدمان دوربین پنج‌گانه عقب را به صورتی طبیعی‌تر مشاهده کنیم. این رندر حاوی نکته‌ای خاص نیست و تنها یک تایید بر شایعات قبلی در مورد چیدمان دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس است.

احتمالا رندرهای اولیه منتشر شده بر مبنای طراحی‌ صنعتی یا همان CAD ساخته شده اما در رندرهای جدید از نمونه اولیه این محصول الهام گرفته شده است. منبع منتشر کننده این رندر مدعی شده است که این تصویر طراحی نهایی گلکسی اس ۱۱ را به نمایش می‌گذارد.

رندر گلکسی اس ۱۱ پلاس برای دوربین پنج گانه یک قاب دوربین بزرگ و تا حدودی زشت را نشان می دهد

مشخصات احتمالی دوربین سامسونگ گلکسی اس ۱۱ پلاس
در رابطه با مشخصات این دوربین گفته می‌شود گلکسی اس 11 پلاس از یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. این سنسور با یک دوربین تله‌فوتو با زوم 5 برابری، تثبیت کننده اپتیکال و یک لنز التراویو همراه خواهد بود. یک سنسور ToF و یک فلاش LED نیز در کنار این دوربین قدرتمند خودنمایی می‌کنند.

سنسور اصلی دوربین گلکسی اس 11 پلاس دقیقا مشابه با چیزی است که در شیائومی می نوت 10 استفاده شده است. محصول شیائومی با تکیه بر همین سنسور توانست امتیازات بالایی را بنچمارک DxOMark کسب کند.

ترکیب سنسورهای دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس در رندر منتشر شده مشابه چیزی است که توسط Ice universe در توییتر به‌اشتراک گذاشته شده است. البته بازهم نمی‌توان صحت این تصاویر را به صورت قطعی تایید کرد. هرچند تا رونمایی رسمی از سری محصولات گلکسی اس 11 زمان زیادی باقی نمانده است و انتظار می‌رود سامسونگ در تاریخ ۲۲ بهمن ماه به‌صورت رسمی از پرچم‌داران جدید خود رونمایی کند.

منتظر خانواده گلکسی اس ۱۱ یا گلکسی اس ۲۰ هستید؟

نوشته طراحی دوربین گلکسی اس ۱۱ پلاس به این شکل خواهد بود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.