شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد
1 min read

شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد

سه هفته پیش بود که کوالکام اسنپدراگون ۸۶۵ با پشتیبانی از 5G اما بدون مودم داخلی رسما معرفی شد و قرار است در مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند رده بالا سال ۲۰۲۰ قرار گیرد. بلافاصله پس از آن شنیدیم که شیائومی می ۱۰ با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. امروز اما خبر می رسد که شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰

شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰

در حال حاضر شیائومی ۴ مدل گوشی هوشمند 5G دارد و می میکس آلفا یکی از آنهاست. اما برای سال ۲۰۲۰ قرار است بیش از 10 مدل تلفن هوشمند 5G توسط شیائومی معرفی و عرضه شود و مدل‌های میان رده را هم دربرمی‌گیرد.

اواخر ماه نوامبر بود که دو مدل گوشی هوشمند با شماره ساخت M2001J1E و M2001J1C به عنوان تلفن هوشمند 5G در آژانس 3C چین موفق به کسب گواهی تاییدیه شدند و این یعنی تا رونمایی آنها فاصله چندانی نخواهیم داشت و بزودی معرفی می‌شوند.

این گوشی‌های هوشمند از فناوری شارژ سریع ۶۶ واتی پشتیبانی کرده که مدت زمان شارژ را به کمترین سطح خود می رساند. پیشتر نیز دو گوشی دیگر شیائومی یعنی M2001J2C و M2001J2E موفق به کسب تاییدیه 3C شدند. این مدل‌ها قابلیت شارژ 30 واتی داشته و بخشی از سری Mi 10 به حساب می‌آیند.

شارژر ۶۶ وات شیائومی

شارژر ۶۶ وات شیائومی

یکی از بلاگرهای چینی بیان داشت که بزودی دسته بزرگی از گوشی‌های هوشمند چینی با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ راهی بازار می‌شوند. از جمله آنها باید به سری Mi 10 شیائومی، سری BlackShark 3 ، سری Nubia Red Magic، سری OnePlus 8 و درنهایت ZTE Axon 10s Pro 5G را نام برد.

نظر شما چیست؟ منتظر شارژر ۶۶ وات شیائومی با مشخصات ۶ آمپر و ۱۱ ولت هستید؟

نوشته شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.