باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود
1 min read

باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود

دیروز بود که در ترنجی خواندیم شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد. متاسفانه آن جا مشخص نشده بود که این شارژر قدرتمند می تواند در چه مدت زمانی دستگاه را شارژ کند. امروز گفته می شود که باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

مدت زمان شارژ شدن باتری شیائومی می ۱۰ پرو

شیائومی

به احتمال زیاد پرچمدارهای نیمه اول سال ۲۰۲۰ شیائومی یعنی خانواده شیائومی می ۱۰ از آخرین فناوری شارژ سریع کمپانی بهره ببرند. شارژر سریع ۶۶ وات شیائومی که گفته می شود در مدتی کمی بیش از نیم ساعت باتری دستگاه را کاملا شارژ می کند.

اخیرا تاییدیه‌ای در چین صادر شد که به پشتیبانی گوشی شیائومی از شارژ پرسرعت ۶۶ وات (11V/6A) اشاره داشت. اما ظاهرا کمپانی چینی، هنوز برای استفاده از این فناوری در پرچمداران خود تردید دارد و شاید باتری شیائومی می ۱۰ پرو با توان 50 وات شارژ شود.

در هر صورت، گزارشی از منابع چینی از شارژ کامل این دستگاه را در مدت ۳۵ دقیقه خبر داده است. به گفته‌ی او، شیائومی روی فناوری شارژ وایرلس ۵۰ وات هم کار می‌کند که البته تا پیش از نیمه دوم سال 2020 آماده نخواهد شد.

هم‌اکنون، اوپو رینو ایس با پشتیبانی از شارژ 65 وات، سریع‌ترین سرعت شارژ را در بین گوشی‌های هوشمند دارد. برای تغذیه باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی این دستگاه از صفر تا 100 درصد، وقت 28 دقیقه زمان لازم است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می ۱۰ به همین سرعت شارژ می شود؟

نوشته باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.