گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد
1 min read

گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد

دو ماه پیش بود که در ترنجی دیدیم گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate XS) با کایرین ۹۹۰ معرفی شد. ما تقریبا مشخصات این دستگاه را می دانیم اما حالا دوباره تایید می شود که گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره هواوی Mate Xs صحبت کنیم.

هواوی میت ایکس اس

هواوی میت ایکس اس

نسل دوم گوشی تاشو Huawei یا هواوی میت ایکس اس تاییدیه آژانس 3C چین را دریافت کرد. باتوجه به مشخصات درج شده در این تاییدیه، این تلفن با شماره مدل TAH-AN00m موفق به دریافت مجوزهای مربوطه شده است. شایعات نیز نشان می‌دهند که نام این دستگاه میت Xs خواهد بود که از فناوری شارژ سیمی ۶۵ وات پشتیبانی می‌کند.

طراحی لولای تلفن تاشو هواوی میت Xs نسبت به نسل قبلی بهبود خواهد یافت. این تلفن از جدیدترین تراشه هواوی با نام Kirin 990 5G استفاده می‌کند. همچنین، انتظار داریم که این مدل نسبت به مدل قبلی خود دارای وزن کمتری باشد.

اگر هواوی طبق برنامه‌ریزی‌های خود‌ جلو رود، احتمال می‌دهیم که تلفن تاشو میت Xs در کنگره جهانی موبایل (MWC) شهر بارسلون و در پایان ماه فوریه معرفی شود. این شرکت چینی به دنبال فروش تلفن تاشو خود در بازار اروپا بوده، اما هیچ جزییاتی درباره بهره‌گیری یا عدم بهره‌گیری تلفن جدید هواوی از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی هواوی میت ایکس اس هستید؟

نوشته گوشی تاشو هواوی میت ایکس اس (Mate Xs) با شارژر ۶۵ وات و 5G ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.