رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو را ببینید

شایعات متعددی درباره هواوی پی ۴۰ شنیده ایم که مهمترین آن ها رندر هواوی پی ۴۰ و هواوی پی ۴۰ پرو با نمایشگر ۴ لبه خمیده بود. امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده و در ادامه با هم رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو را خواهیم دید، با ترنجی همراه باشید.

رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو

رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو

بر اساس گزارش های جدید هواوی پی ۴۰ پرو از نمای جلو، شباهت بسیاری با گوشی گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ دارد. به بیان بهتر، این دستگاه دارای یک حفره درون نمایشگر است که دوربین سلفی در آن قرار می گیرد. با توجه به اینکه هواوی از ناچ های بزرگ در پرچمداران جدید خود استفاده می کند، کاربرد دوربین پانچ هول در محصول جدید، امری جسورانه تلقی می شود.

گوشی هواوی پی ۴۰ پرو به یک نمایشگر منحنی بدون حاشیه مجهز بوده و امکان مشاهده صفحه کامل را میسر می کند. علیرغم کاربرد نمایشگرهای تخت، مدل منحنی محبوبیت بسیاری نزد کاربران دارد.

در پنل پشتی دستگاه جدید هواوی، یک ماژول دوربین قرار گرفته که در طی چند هفته اخیر، رندرهای متعددی درباره آن منتشر شده اند. این ماژول مستطیلی جایگاه حداقل پنج سنسور تصویربرداری و یک فلش LED دوگانه بزرگ است. طبق شایعات مختلف، دوربین این گوشی از قابلیت بزرگنمایی اپتیکال ۱۰ برابر پشتیبانی می کند.

زوم اپتیکال هواوی پی ۴۰ احتمالا ۱۰ برابر خواهد بود

درباره مشخصات فنی هواوی P40 پرو از پردازنده کایرین ۹۹۰ با فناوری 5G استفاده می کند. این تراشه از پیشرفته ترین لیتوگرافی 7 نانومتری EUV و همچنین مودم 5G بهره می برد. کایرین 990 با فناوری 5G نخستین تراشه موبایل با بیش از 10.3 میلیارد ترانزیستور است.

گوشی هوشمند جدید هواوی از فناوری 5G حالت دوگانه NSA (حالت غیرمستقل) و SA (حالت مستقل) نیز پشتیبانی می کند. این تکنولوژی موجب افزایش پوشش ناحیه برای گوشی های NSA می شود. در پایان باید بگوییم که هواوی به احتمال زیاد در ماه مارس سال آینده، از P40 پرو رونمایی خواهد کرد.

منتظر هواوی پی ۴۰ پرو هستید؟

نوشته رندرهای هواوی پی ۴۰ پرو را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.