باتری شیائومی می ۱۰ با حجم ۴۸۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد
1 min read

باتری شیائومی می ۱۰ با حجم ۴۸۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

سه روز پیش در ترنجی خواندیم که شارژر ۶۶ وات شیائومی برای خانواده می ۱۰ ارایه خواهد شد. یک روز پس از آن نیز گفته شد که باتری شیائومی می ۱۰ پرو با شارژر ۶۶ وات فقط در ۳۵ دقیقه ۱۰۰٪ شارژ می شود. امشب اما گفته می شود باتری Xiaomi Mi 10 حجم خیلی بیشتری نسبت به می ۹ خواهد داشت. طبق شایعات باتری شیائومی می ۱۰ با حجم ۴۸۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

باتری شیائومی می ۱۰

شیائومی می ۱۰

یک منبع اطلاعاتی چینی ظرفیت باتری شیائومی می ۱۰ (Xiaomi Mi 10) را لو داده است. می دانیم که شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو، پرچمداران آینده‌ی کمپانی شیائومی خواهند بود. انتظار می‌رود در اواخر زمستان ۹۸ از این دو دستگاه که از چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ استفاده می کنند، رونمایی کند. هنوز جزئیات زیادی در مورد اعضای این خانواده در دست نیست، اما یک افشاگر قابل اعتماد چینی به تازگی دست به افشای اطلاعاتی در مورد ظرفیت باتری شیائومی می ۱۰ زده است.

به نقل از این افشاگر، نسخه‌ی معمولی این خانواده از یک باتری ۴۵۰۰ تا ۴۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره‌مند خواهد بود. وی همچنین می‌گوید که اندازه‌ی باتری این گوشی ممکن است با ظرفیت واقعی خود چیزی در حدود ۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت متفاوت باشد.

این اطلاعات نشان می‌دهد که گوشی شیائومی Mi 10‌ از یک باتری به مراتب بزرگ‌تر نسبت به Mi 9 که ارائه کننده‌ی ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعتی بود، برخوردار است. اعتقاد بر این است که این گوشی ارائه کننده‌ی فناوری 5G خواهد بود. دریافت تاییدیه 3C توسط آن نیز نشان می‌دهد که این باتری با سرعت 30 وات شارژ خواهد شد. متاسفانه هنوز اطلاعی از ظرفیت باتری مدل پرو این خانواده در دست نیست، اما ظاهراً ارائه کننده‌ی سرعت شارژ بسیار پرسرعت 66 وات است.. شماره مدل نسخه‌ی اصلی M2001J2E/C و مدل پرو می ۱۰ شیائومی M2001J1E/C است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید شیائومی می ۱۰ می تواند از نظر عمر باتری کاربران را راضی نگاه دارد؟

نوشته باتری شیائومی می ۱۰ با حجم ۴۸۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.