حق اختراع سامسونگ برای یک گوشی با نمایشگر منعطف لول شدنی

ایده هایی که با نمایشگر منعطف می توان برای موبایل پیاده کرد زیاد است اما اینکه کدام یک صحیحترین و خوش‌کاربردترین باشد مشخص نیست. امروز شاهد حق اختراع سامسونگ برای یک گوشی با نمایشگر منعطف لول شدنی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

جدیدترین حق اختراع سامسونگ

سامسونگ روی گوشی هوشمندی کار می‌کند که دارای صفحه نمایش قابل لول شدن است؛ در واقع نمایشگر دستگاه در حالت باز شده، چند سانتی‌متر کشیده‌تر می‌شود.

تصاویر شماتیک مربوط به پتنت نشان می‌دهند که این گوشی سامسونگ، حاشیه‌های باریکی در طرفین دارد. البته چانه دستگاه، چندان باریک نیست. اما ویژگی نوآورانه این موبایل را باید قابل انبساط بودن صفحه نمایش آن بدانیم.

اگر کاربران برای گیمینگ یا تماشای فیلم به یک نمایشگر بزرگ احتیاج داشته باشند، می‌توانند سایز آن را با اسکرول کردن افزایش دهند؛ بدون اینکه ناپیوستگی یا شکافی در آن به وجود بیاید. این عملکرد، به لطف وجود یک پنل متحرک در پشت دستگاه امکان‌پذیر است.

البته مانند هر پتنت دیگری، تضمینی برای پیاده‌سازی این طراحی در یک محصول تجاری وجود ندارد. بنابر گزارش‌ها، سامسونگ طرح‌هایی دیگری هم برای گوشی های منعطف با نمایشگر تلسکوپیک و نمایشگر تاشو دارد که امیدوار است در آینده نزدیک، حق اختراع آن‌ها را به نام خود ثبت کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که حق اختراع سامسونگ برای یک گوشی با نمایشگر منعطف لول شدنی می تواند جذاب باشد؟ ایده شما برای کاربرد صحیح نمایشگر منعطف در موبایل ها چیست؟

نوشته حق اختراع سامسونگ برای یک گوشی با نمایشگر منعطف لول شدنی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.