مشخصات شیائومی می ۱۰ و شیائومی وی ۱۰ پرو لو رفتند

سه هفته پیش در جریان مراسم معرفی چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ رسما اعلام شد که شیائومی می ۱۰ با اسنپدراگون ۸۶۵ ارایه خواهد شد. این اولین مشخصه از پرچمداران نیمه اول سال ۲۰۲۰ شیائومی است که مشخص شده و حالا اطلاعات بیشتری از آن منتشر شده است. امروز مشخصات شیائومی می ۱۰ و شیائومی وی ۱۰ پرو لو رفتند و در ادامه با هم درباره آن صحبت می کنیم، با ترنجی همراه باشید.

مشخصات شیائومی می ۱۰

شیائومی

تا به امروز هیچ اطلاعاتی در خصوص نسل بعدی پرچمداران شیائومی می ۱۰ منتشر نشده بود، اما به تازگی یک منبع آگاه چینی اطلاعاتی را در خصوص مشخصات فنی این دو پرچمدار منتشر کرده‌اند. به گفته این منبع آگاه، پرچمداران شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو با صفحه نمایش (ابعاد، وضوح تصویر و طراحی)، سنسور دوربین، قابلیت شارژ سریع، حجم باتری و حافظه متفاوتی عرضه خواهند شد.

در همین راستا یک افشاگر شناخته شده چینی اطلاعات مربوط به مشخصات فنی این دو پرچمدار را منتشر کرده است، اما باید در نظر داشت که این اطلاعات به طور رسمی تایید نشده‌‌اند. به گفته این منبع آگاه، نسخه استاندارد پرچمدار می ۱۰ هواوی به صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با رفرش ریت تصویر ۹۰ هرتز مجهز شده است؛ البته منبع منتشر کننده خبر نوع طراحی صفحه نمایش را مشخص نکرده است.

گفته می‌شود که نسخه استاندارد این پرچمدار به همراه ماژول دوربین چهارگانه اصلی با سنسور اصلی IMX686 سونی عرضه خواهد شد؛ همچنین سایر سنسورهای این دستگاه از نوع ۲۰ مگاپیکسلی فوق عریض، ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج خواهند بود. دوربین این پرچمدار به فناوری زوم 30 برابری دیجیتال نیز مجهز شده است.

باتری شیائومی می ۱۰ با حجم ۴۸۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

شیائومی برای باتری شیائومی می ۱۰ از حجم ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ سریع 40 واتی سیمی و 30 واتی بی‌سیم استفاده خواهد کرد؛ همچنین گفته می‌شود که این پرچمدار از فناوری شارژ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. در بخش ارتباطی این پرچمدار به شبکه 5G دوگانه و NFC مجهز شده است. نسخه استاندارد Mi 10 در سه ترکیب حافظه رم و فضای ذخیره سازی 8GB+ 256GB، 8GB+ 128GB و 12GB+ 256GB با قیمت پایه ۵۷۴ دلار عرضه خواهد شد.

از طرفی نسخه شیائومی می ۱۰ پرو به همراه چند قابلیت بیشتر و صفحه نمایش بزرگ‌تر عرضه خواهد شد؛ البته این منبع خبری به ابعاد صفحه نمایش نسخه پرو اشاره نکرده است. نسخه پرو مانند نسخه استاندارد به همراه ماژول دوربین چهارگانه عرضه خواهد شد، اما در ماژول دوربین آن از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی، سنسور 48 مگاپیکسلی با عملکرد نا مشخص؛ سنسور 12 مگاپیکسلی تله فوتو و سنسور 8 مگاپیکسلی عمق سنج استفاده شده است.

نسخه پرو مانند نسخه استاندارد به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است، اما فناوری شارژ سریع سیمی آن از نوع 66 واتی و شارژ سریع بی‌سیم آن از نوع 40 واتی خواهد بود. پرچمدار Mi 10 Pro در سه نسخه با حافظه 128، 256 و 512 گیگابایت عرضه خواهد شد که قیمت آن‌ها به ترتیب 544، 587 و 644 دلار خواهد بود.

نظر شما درباره مشخصات احتمالی شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو چیست؟

نوشته مشخصات شیائومی می ۱۰ و شیائومی وی ۱۰ پرو لو رفتند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.