نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند
1 min read

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند

اولین مرتبه هفته گذشته بود که در ترنجی نام گلکسی اس ۲۰ را شنیدیم. اینکه نامگذاری پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ گلکسی اس ۲۰ باشد قابل پیش‌بینی بود و نمی توانیم بگوییم از شنیدن آن متعجب شدیم. حالا اما در جدیدترین خبر منتشر شده می بینیم که نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا منظور از «سرمشق اپل» را برای شما توضیح بدهم.

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰

اپل با ارایه آیفون ارزان تر مجهز به نمایشگر IPS در بین خانواده آیفون های OLED آن را آیفون XR نامگذاری کرد. با وجود قیمت مناسب نسبت به محصولات اپلی اما کاربران از اینکه نام خیلی مشخص می کرد که آن ها پرچمدار اقتصادی اپل را خریده اند، راضی نبودند ولی با همین وجود آیفون XR پرفروشترین موبایل سال ۲۰۱۹ شد!

اپل در خانواده آیفون ۱۱ نگاه خود را در نامگذاری تغییر داد و نام «آیفون ۱۱» را روی پرچمدار اقتصادی خود نهاد. این به کاربران علاقه مند به این دستگاه اعتماد به نفس بیشتری برای خرید می داد. این همان سرمشق اپل است که سامسونگ هم آن را صحیح دیده و می خواهد در خانواده گلکسی اس ۲۰ استفاده کند.

همانطور که در توییت Ice universe می بینید، نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ در مقابل نامگذاری قدیمی خانواده گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۱ به شرح زیر خواهد بود:

  1. ۱- گلکسی اس ۲۰ به جای گلکسی اس ۱۱ ای
  2. ۲- گلکسی اس ۲۰ پلاس به جای گلکسی اس ۱۱
  3. ۳- گلکسی اس ۲۰ پرو یا اولترا به جای گلکسی اس ۱۱ پلاس

درباره نام نسخه فول آپشن (!) خانواده گلکسی اس ۲۰ اطلاعات دقیقی در دست نیست اما شاید پسوند اولترا برای آن انتخاب شود. شخصا احساس بهتری نسبت به «پرو» دارم تا «اولترا» چه پرو به معنی حرفه ای است اما اولترا تقریبا یعنی زیاد و حس خیلی مثبتی ندارد.

تاریخ معرفی گلکسی اس ۲۰ احتمالا ۲۲ بهمن ۹۸ خواهد بود

نظر شما درباره تغییر نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل چیست؟ فاصله زیادی تا مشخص شدن تصمیم سامسونگ نداریم!

نوشته نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.