شرایط فروش فوری سایپا برای کوییک چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸

در ادامه فروش نسبتا قسطی (!) سایپا برای چند محصول پرفروشش، برای چهارشنبه۱۱ دی ۹۸ طرح فروش جدید این شرکت اجرا می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شرایط فروش سایپا کوییک چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ را به همراه جدول قیمت و مدل مرور کنیم.

شرایط فروش سایپا کوییک چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸

شرایط فروش فوری سایپا برای کوییک چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸

به اطلاع مشتریان محترم و نمایندگیهاي مجاز گروه خودروسازي سایپا میرساند در راستاي تنظیم بازار، شرایط فروش فوري اعتباري خودروي کوئیک دنده اي بصورت اینترنتی با استفاده از اعتبارات شرکت لیزینگ رایان سایپا در روز چهارشنبه مورخ ۱۱ دی ۹۸ راس ساعت ۱۰ صبح از طریق سایت فروش اینترنتی به شرح جدول ذیل فعال خواهد شد.

نکات مهم :

تحویل خودرو ۳۰ روز پس از پذیرش می باشد.

در این روش فروش امکان اخذ چک ، صرفاً از شخص خریدار میسر می باشد . در صورت عدم رعایت موضوع مذکور ، ضمن ابطال درخواست خرید ، مبلغ دریافتی عودت خواهد گردید .

در فروش هاي فوري اعتباري پس از واریز وجه اولیه، مشتري محترم باید حداکثر طی مدت دو هفته کلیه مدارك مربوطه را به نمایندگی تحویل نموده و مراحل تکمیل پرونده را انجام دهد. لازم به ذکر است در صورت عدم مراجعه مشتریان محترم به نمایندگی و همچنین عدم تکمیل مراحل ثبت نام و یا عدم رعایت تحویل چک مطابق بند فوق ، امکان پذیرش نهایی پرونده میسرنبوده و وجه واریز شده به حساب شرکت سایپا، به مشتري محترم عودت می گردد.

نوشته شرایط فروش فوری سایپا برای کوییک چهارشنبه ۱۱ دی ۹۸ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.