اگر عاشق بازی های اکشن و جنگهای آنلاین هستید، این 3 بازی هیجان انگیز را از دست ندهید!
1 min read

اگر عاشق بازی های اکشن و جنگهای آنلاین هستید، این 3 بازی هیجان انگیز را از دست ندهید!

اکثر جوانها عاشق بازی های جنگی و اکشن هستند؛ زیرا می توانند ساعتها مشغول جنگ و نبرد شوند. در این مطلب می خواهیم شما را با 3 بازی اکشن و جنگی آشنا کنیم که بسیار معروف و پرطرفدار هستند و شهرتی جهانی دارند.

دانلود پابجی

  • پابجی:

اگر عاشق درگیری های سخت، هیجان انگیز و واقعی هستید و می خواهید با تعداد زیادی از افراد وارد جنگ شوید، بازی پابجی را در گوشی موبایلتان نصب کنید. بازی PUBG، یک بازی چالشی تمام عیار است که به شما این امکان را می دهد تا با تمام قوا بجنگید و برای زنده ماندن تلاش کنید. در بازی پابجی، شما باید از هواپیمای خود بیرون بپرید و در سرزمین جدید تمام خانه ها را بگردید تا تجهیزات و سلاح های مناسب را پیدا کنید تا در مواقع جنگ از آن اسلحه ها و تجهیزات استفاده کنید.

وقتی برای دانلود بازی پابجی اقدام کرده و این بازی هیجان انگیز را نصب کنید، متوجه می شوید که در این بازی نباید بترسید و در جای خود ساکن بمانید؛ زیرا پابجی یک الگوریتم خاص برای ساکن ماندن و ایستایی بازیکنان دارد و کاری می کند که هرچه سریعتر از دایره امنیت خود بیرون بیاید.

اگر عاشق تجهیزات جنگی و چیدن استراتژِی برای مبارزه تن به تن هستید، همین حالا پابجی را از اندروید تایم دانلود کرده و آن را در گوشی موبایلتان نصب کنید.

دانلود فورتنایت

دانلود فورتنایت

  • فورتنایت:

فورتنایت، یکی از بازی های جذاب و چالشی است که تعداد زیادی از گیمرها را به خود جذب کرده است. در بازی فورتنایت شما باید تلاش کنید که زنده بمانید و دیگر بازیکنان را از صحنه بازی حذف کنید. در بازی فورتنایت، تمام بازیکنان با شرایط و امکانات برابر شروع می کنند و باید در طول بازی برای زنده ماندن خود بجنگند.

برنده بازی هم کسی است که زنده می ماند! در سال 2017، فورتنایت به عنوان پرطرفدارترین بازی جهان شناخته شد. وقتی شما هم بازی فورتنایت را دانلود و نصب کنید، متوجه خاص و حرفه ای بودن این بازی می شوید؛ به حدی که بیرون آمدن از بازی برایتان دشوار خواهد بود. در فورتنایت، شما باید از هواپیما بیرون بپرید، با کمک نقشه برای خود سرپناه امنی درست کنید، سلاح ها و تجهیزات پیشرفته جنگی را پیدا کنید و از خود محافظت کنید. اگر بتوانید حمله های دشمنان و خطرات محیطی را از بین ببرید، می توانید با کمک اسلحه های خود سریعا وارد عمل شوید و شانس برنده شدن خود را بیشتر کنید. با دانلود بازی فورتنایت و امتحان کردن این بازی، طعم تلاش برای بقا و رقابت سرسختانه را تجربه خواهید کرد.

بازی فورتنایت در گوگل پلی عرضه نمی شود و شما می توانید این بازی هیجان انگیز و رقابتی را از وبسایت اندروید تایم دانلود کنید.

دانلود کال آف دیوتی

دانلود کال آف دیوتی

  • کال اف دیوتی موبایل:

یکی دیگر از بازی های اکشن و پرطرفدار، بازی کال اف دیوتی موبایل است که توسط حرفه ای ترین تیم شرکت تنسنت طراحی شده است. اگر عاشق مبارزه و رقابت های سخت هستید، بازی کال اف دیوتی موبایل را دانلود و نصب کنید. گرافیک بازی کال اف دیوتی بسیار خاص و حرفه ای است؛ به طوری که شما را غافل گیر می کند. بسیاری از افراد با آمدن بازی کال اف دیوتی و تجربه محیط جذاب و چالشی این بازی، دیگر به بازی های دیگر فکر نمی کنند؛ زیرا کال اف دیوتی، تمام چیزی که از بازی های موبایلی می خواهید را برای شما فراهم می کند.

در کال اف دیوتی، شما می توانید با کمک پیشرفته ترین اسلحه ها، به جنگ با حریفان بروید و طعم یک جنگ مجازی و پرهیجان را به خوبی احساس کنید. یادتان باشد که مقابله با رقیبان در این بازی کار راحتی نیست و باید با تمام قوا برای پیروزی و از بین بردن دشمنان خود تلاش کنید. سیستم تیراندازی و اسلحه های بازی کال اف دیوتی بسیار دقیق است و به شما این حس را منتقل می کند که واقعا اسلحه در دست گرفته اید و قصد دارید شلیک کنید.

با کمک نقشه های موجود در بازی کال اف دیوتی، می توانید موقعیت های مناسب برای نبرد را تشخیص دهید و نیروهای خود را برای مبارزه متمرکز کنید. اگر به استراتژی های نبرد و استفاده از تجهیزات جنگی برای رقابت علاقه دارید، با دانلود بازی کال اف دیوتی موبایل از وب سایت اندروید تایم آن را در گوشی موبایلتان داشته باشید.

در این نوشته با 3 مورد از هیجان انگیزترین بازی های اکشن و جنگی یعنی پابجی، فورتنایت و کال اف دیوتی آشنا شدید که جزو چالشی ترین و جذاب ترین بازی های موبایلی به حساب می آیند. اگر می خواهید اوج رقابت و جنگ مجازی را تجربه کنید، همین حالا این بازی ها را از سایت اندروید تایم دانلود کرده و از محیط جذاب این بازی های استراتژیک لذت ببرید.

چرا وب سایت اندروید تایم را برای دریافت برنامه ها انتخاب کنید؟

زیرا:

  • در وب سایت اندروید تایم، نسخه به‌روز و آپدیت تمام برنامه ها و بازی ها به سرعت منتشر می شود و شما می توانید جدیدترین برنامه ها را دریافت کنید.
  • سایت و سرور دانلود اندروید تایم در داخل کشور و در دیتاسنتر آسیاتک میزبانی می شود و ترافیک اینترنت شما به صورت نیم بها محاسبه می شود!
  • در وب سایت اندروید تایم، قابلیت جستجوی پیشرفته برای شما فراهم شده است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی، برنامه موردنظر خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید.
  • دانلود برنامه ها و بازی ها از سایت اندروید تایم به صورت دانلود با لینک مستقیم انجام می شود و این موضوع، باعث سرعت و راحتی روند دانلود شده است.
  • تمام اپلیکیشن های سایت اندروید تایم رایگان هستند و برای دانلود و نصب آنها هیچ هزینه ای پرداخت نخواهید کرد.
  • تعداد زیادی از افراد، اپلیکیشن های موردنظر خود را از وب سایت اندروید تایم دانلود کرده اند و همگی آنها از کیفیت برنامه ها و بازی ها راضی بوده اند.
  • تمام برنامه های و بازی های موجود در وب سایت اندروید تایم، توسط شرکت های معتبر و اصلی ساخته شده اند و در این وب سایت، هیچ برنامه مخربی وجود ندارد.
  • بعد از دانلود و نصب برنامه موردنظر خود، می توانید سوالات و مشکلات خود را با کمک تیم حرفه ای سایت اندروید تایم برطرف کنید.

پس همین حالا اپلیکیشن موردنظر خود را انتخاب کنید و خیلی راحت و سریع، برنامه خود را دانلود و نصب کنید. اگر دوست دارید برنامه های جذاب دنیای مجازی از جمله واتساپ، اینستاگرام و اسنپ چت را در گوشی همراه خود داشته باشید، این برنامه ها را از سایت اندروید تایم www.Androidtime.co دریافت کنید.

از اینکه تا انتهای این نوشته همراه ما بودید از شما متشکریم. امیدواریم با کمک این مطلب بتوانید از برنامه های جدید و جذاب سایت اندروید تایم، نهایت لذت را ببرید.

نوشته اگر عاشق بازی های اکشن و جنگهای آنلاین هستید، این 3 بازی هیجان انگیز را از دست ندهید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.