سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند توسط وزیر ارتباطات وعده داده شد
1 min read

سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند توسط وزیر ارتباطات وعده داده شد

دیشب بود که در ترنجی خواندیم گوشی های ایرانی در راه هستند. امشب اما سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند توسط وزیر ارتباطات وعده داده شد. بعید نیست که بین دو خبر ارتباطات مشخصی وجود داشته باشد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند

سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند

امروز عصر در توییتی در توییتری که فیلتر است، وزیر ارتباطات خبری برای مردم دارد می گوید:

دارم ی کارهایی می‌کنم که یک سامانه راه بیاندازیم مردم بتوانند گوشی‌های هوشمند، زیبا، جذاب، باکیفیت و ارزان را به راحتی به صورت اقساطی بخرند. قیمت هم پایین باشه، زیر ۳ میلیون تومان، با قسط‌های ماهانه کم. به نظرم خوب میشه. ⁧#حق‌الناس⁩ ⁧#آینده‌هوشمند⁩

اینکه پیش از گرانی های معلوم الحال، ۳ میلیون تومان پول خرید پرچمدار اپل بود و نه حتی پرچمدارهای اندرویدی را به کنار می گذاریم و وعده فروش با قسط های کم گوشی هوشمند “زیبا، جذاب و باکیفیت” که شاید بهتر بود از صفت “کارا” استفاده می شد، را به فال نیک می گیریم.

هنوز این که چه مدل هایی مد نظر وزیر جوان است مشخص نیست اما ایشان پیش از این در اظهار نظر بی سابقه ای عنوان کرده بودند که موبایل ها حدود ۳ میلیون تومانی (میان رده ها) مونتاژ داخل یا بعضا فقط ری-برند شده برندهای درجه دو چینی از پرچمدارهای ۱۰ میلیونی برندهایی چون سامسونگ بهتر است.

شما فکر می کنید این طرح فروش قسطی می تواند مفید باشد؟ مشخصا اگر دستگاه های خوبی با قیمت مناسب و اقساط بلندمدت در نظر گرفته شود، می تواند هوشمند شدن عموم جمعیت کشور مفید باشد اما به شرط آن که این موقعیت تبدیل به رانت برای بعضی، نشود.

نوشته سامانه فروش قسطی موبایل هوشمند توسط وزیر ارتباطات وعده داده شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.