اگر می خواهید اوج هیجان را تجربه کنید، این بازی ها را در گوشی موبایلتان نصب کنید!

این روزها در هر جایی می توان افراد زیادی را دید که عاشق بازی های موبایلی و آنلاین هستند و هر روز ساعتها به این بازی های جذاب مشغولند؛ البته همه بازی ها هم پرطرفدار نیستند و فقط بعضی از بازی ها وجود دارند که بسیار محبوب و مشهور شده اند. در این نوشته قصد داریم شما را با 3 بازی پرطرفدار و معروف آشنا کنیم که در ایران، طرفداران زیادی دارد. اگر می خواهید با این 3 اپلیکیشن فوق العاده آشنا شوید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

3 بازی هیجان انگیز و فوق العاده جذاب در دنیا چیست؟

در ادامه با 3 بازی معروف آشنا می شوید که خیلی سریع توانسته اند توجه کاربران را به خود جلب کنند و جای خود را در گوشی های هوشمند پیدا کنند. این 3 بازی، جزو معروفترین و پرکاربردترین بازی ها در جهان هستند:

  1. کلش اف کلنز:

کلش آف کلنز

کلش اف کلنز یا clash of clans، یک بازی استراتژیک است و برای سیستم عامل های ios و اندروید می توان آن را نصب کرد. روزانه، میلیونها نفر از انجام این بازی لذت می برند و در فضای بازی، با یکدیگر به جنگ و نبرد می پردازند. در ابتدای بازی کلش اف کلنز، رهبر یک قبیله کوچک هستید و باید بتوانید از دارایی های قبیله خود به خوبی استفاده کنید. برای موفقیت در بازی کلش اف کلنز، شما باید بتوانید المان های مختلف یعنی طلا، اکسیر و گوهر به خوبی کار کنید. اکسیر، ماده ای به رنگ بنفش است که در پیشرفت قبیله شما نقش مهمی دارد. اگر می خواهید سربازهای بیشتری داشته باشید، باید بتوانید دستگاه های اکسیر بیشتری را از آنِ خود کنید. در بازی کلش اف کلنز، شما می توانید با قبایل دیگر بجنگید، تعداد سربازازان خود را بیشتر کنید، معادن طلا و ثروت را تصاحب کنید و به عنوان رهبر یک قبیله قدرتمند شناخته شوید. اگر می خواهید غرق در هیجان و سرگرمی شوید، با دانلود بازی کلش اف کلنز از سایت اندروید تایم و نصب آن، می توانید با دوستان و اعضای خانواده خود این بازی هیجان انگیز را انجام دهید و از محیط این بازی پرطرفدار لذت ببرید.

  1. بازی فیفا فوتبال:

بازی فیفا

بازی فیفا

فوتبال، یکی از پرطرفدارترین ورزش های جهان است. فیفا فوتبال، یک بازی بدون نقص و بسیار جذاب است. زمانی که وارد محیط این بازی می شوید، مشاهده می کنید که گرافیک آن بسیار حرفه ای و جذاب است. با کمک بازی فیفا فوتبال، شما کاملا احساس می کنید که در محیط واقعی بازی فوتبال قرار گرفته اید و دو تیم 11 نفره قرار است با یکدیگر به رقابت بپردازند. فیزیک بازی فیفا موبایل بسیار حرفه ای طراحی شده است و انیمیشن های به کار رفته در این بازی باعث شده است تا در یک بازی طبیعی تر و روان تری حضور داشته باشید و واقعی ترین محیط بازی فوتبال را در موبایلتان تجربه کنید. سیستم شوت زنی در فیفا فوتبال بسیار قیق است و بعد از گل زدن شوت ها، احتمالا توپ شما گل می شود. حجم بازی فیفا فوتبال کم است و شما می توانید این بازی جذاب و خاص را به راحتی در گوشی موبایل خود نصب کنید. با دانلود بازی فیفا فوتبال چالش های فوتبالی را تجربه کنید و با حریف های معروف و قدرتمند به رقابت بپردازید، همین حالا بازی فیفا فوتبال را از اندروید تایم دانلود کرده و آن را در گوشی موبایلتان نصب کنید. خبر خوب است که هرچه بیشتر در بازی فیفا فوتبال گل بزنید، طرفداران بیشتری خواهید داشت و جزو دسته حرفه ای ها قرار خواهید گرفت. با حرفه ای شدن در فیفا فوتبال، شما می توانید از بازیکنان جدید و تازه نفس در تیم خود استفاده کنید تا میزان بُرد شما و امتیازاتتان بیشتر شود.

  1. ماینکرافت:

ماینکرافت

ماینکرافت

بازی ماینکرافت، یک بازی سه بعدی و جذاب در جهان است که محبوبیت زیادی در جهان دارد. در بازی Minecraft ، 2 شخصیت اصلی به نام استیو و الکس حضور دارند که با تصمیم شما در بازی عمل می کنند. شما در بازی ماین کرافت، کاملا آزادی عمل دارید و می توانید انتخاب کنید که چگونه بازی را ادامه دهید. در سال 2017، ماینکرافت به عنوان دومین بازی موبایلی پرفروش در دنیا شناخته شد و همچنان هم در صدر محبوب ترین اپلیکیشن های بازی و سرگرمی است. در دنیای این بازی هیجان انگیز، همه چیز را به شکل سه بعدی خواهید دید که این موضوع باعث متفاوت شدن و خاص بودن بازی ماینکرافت شده است. از جمله جذابیت های بازی ماینکرافت این است که این بازی، درجات و سطح های مختلفی دارد و این امکان را به شما می دهد که سطح بازی را خودتان انتخاب کنید. نکته جالب بازی ماین کرافت این است که بازی ماینکرافت نامحدود است و شما می توانید تا بی نهایت آن را ادامه دهید. اگر عاشق بازی های خلاقانه هستید و دوست دارید ساختارهای سه بعدی و جذاب را مشاهده کنید، با دانلود بازی ماینکرافت هر آنچه که می خواهید و در فکرتان است دست پیدا کنید و خودتان آن را بسازید!

نوشته اگر می خواهید اوج هیجان را تجربه کنید، این بازی ها را در گوشی موبایلتان نصب کنید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.