چری اکسید (EXEED) به زودی با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان معرفی می شود

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی جدید این شرکت با نام EXEED در بازار ایران در آینده نزدیک خبر داد. گفته می شود چری اکسید (EXEED) به زودی با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان معرفی خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

چری اکسید (EXEED)

چری اکسید (EXEED)

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو ظهار کرد:

چری EXEED بزودی به بازار ایران معرفی می شود که قیمت پیش بینی شده آن در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و از ویژگی های این خودرو سوخت ۷.۵ درصد و موتور ۱۶۰۰ سی سی است ضمن آنکه تحت لیسانس اروپا تولید می شود.

سفرای جمهوری اسلامی ایران در کشورهای آسیایی، آفریقایی و اروپایی صبح امروز یازدهم دی ماه در ابتدای سفر دو روزه خود به استان کرمان از مجموعه مدیران خودروی بم بازدید کردند.

“ژانگ وو” مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو در این بازدید با بیان اینکه در حال حاضر مدیران خودرو چندین مدل ماشین از جمله تیگو ۵، تیگو ۷، آریزو ۵ و آریزو ۶ تولید می کند گفت: میزان سرمایه گذاری فاز دوم کارخانه مدیران خودرو ۵ میلیون دلار است که ظرفیت تولید سالانه آن ۱۵۰ هزار دستگاه خودرو است.

چری اکسید

چری اکسید

وی با بیان این مطلب که در حال حاضر سالن های این فاز آماده تولید خودرو هستند، تصریح کرد:

به دلیل تحریم ها نتوانسته ایم در سال گذشته از این سالن بهره برداری کنیم این در حالی است که در این سالن می توان همزمان ۱۲ مدل خودرو تولید کرد.

مدیر داخلی شرکت مدیران خودرو از رونمایی خودروی جدید این شرکت در بازار ایران در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: EXEEO بزودی به بازار ایران معرفی می کنیم که قیمت پیش بینی شده آن در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است و از ویژگی های این خودرو سوخت ۷.۵ درصد و موتور ۱۶۰۰ اسب بخار است و بیشتر قطعات آن در اروپا تولید ضمن آنکه تحت لیسانس اروپا خواهد بود.

چری اکسید

چری اکسید

نظر شما درباره چری اکسید چیست؟ منتظر آن هستید؟

نوشته چری اکسید (EXEED) به زودی با قیمت ۴۰۰ میلیون تومان معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.