بلک شارک ۳ 5G تاییدیه دریافت کرد
1 min read

بلک شارک ۳ 5G تاییدیه دریافت کرد

شیائومی با زیربرندهای زیادش یک زیربرند نسبتا شناخته بلک شارک را هم برای گوشی گیمینگ‌ش دارد. پنج ماه پیش بود که بلک شارک ۲ پرو با اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس و ۱۲ گیگابایت حافظه رم به قیمت ۴۳۵ دلار رسما معرفی شد. امروز اما بلک شارک ۳ 5G تاییدیه دریافت کرده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره بلک شارک ۳ صحبت کنیم.

بلک شارک ۳ 5G

بلک شارک

در چند هفته گذشته خبری در رابطه با گوشی‌های سری بلک شارک شیائومی منتشر نشده است. محصولات این سری که برای گیمرها توسعه پیدا کرده‌اند، در اکثر بنچمارک‌ها در صدر قرار می‌گیرند. از آنجایی که این گوشی‌های هوشمند به قدرتمندترین سخت افزار موجود در بازار مجهز شده‌اند، عدم پشتیبانی آ‌ن‌ها از شبکه ارتباطی 5G غیرمنطقی به نظر می‌رسد. به تازگی خبر جدیدی در رابطه با نسل آینده این گوشی هوشمند منتشر شده است. ظاهرا گوشی بلک شارک ۳ 5G موفق به کسب تاییدیه در کشور چین شده است.

در تاریخ ۲۰ دسامبر، یک گوشی جدید با کدنام Sharke KLE-A0 موفق به کسب تاییدیه شده است. بر اساس اعلام منابع، این دستگاه همان گوشی بلک شارک 3 5G است. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در آینده نزدیک معرفی شود. در گذشته موسس و مدیر عامل بلک شارک، Wu Shimin اعلام کرده بود که نمونه اولیه گوشی 5G بلک شارک توسعه پیدا کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی آن منتشر نشده است.

نظر شما چیست؟ منتظر بلک شارک ۳ هستید؟

نوشته بلک شارک ۳ 5G تاییدیه دریافت کرد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.