امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود: صدر برای شیائومی
1 min read

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود: صدر برای شیائومی

هنوز شیائومی می ۱۰ و می ۱۰ پرو رسما معرفی نشده اند اما در اطلاعاتی که لو رفته است می توان یک نکته بسیار جالب را دید. اینکه امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود و صدر برای شیائومی تثبیت می شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.

دوربین شیائومی می ۱۰ پرو

امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو

طبق گزارشی که امروز منتشر شده، شرکت چینی شیائومی در حال آماده کردن دو پرچمدار برای خانواده گوشی‌های شیائومی Mi 10 است. همچنین بر خلاف سال گذشته، قرار است هر دو نسخه معمولی و Pro از این گوشی، در یک زمان معرفی شوند و زمان معرفی نیز پیش‌بینی شده در ماه فوریه و در نمایشگاه موبایل بارسلون باشد.

مشخصات شیائومی می ۱۰

مشخصات شیائومی می ۱۰

در کنار این موارد، خوشبختانه مشخصات فنی این گوشی نیز لو رفته که این یعنی از همین حالا می‌دانیم با چه گوشی روبرو خواهیم شد. شیائومی Mi 10 قرار است با نمایشگر OLED همراه باشد که اندازه آن حداقل ۶.۵ اینچی است و نرخ تجدید نمایشگر آن هم ۹۰ هرتز در هر ثانیه خواهد بود. هر دو گوشی شیائومی Mi 10 و Mi 10 Pro قرار است با پردازنده اسنپدراگن ۸۶۵ همراه باشند. نسخه معمولی این گوشی‌ها قرار است ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم داشته باشد و نسخه Pro، تنها با رم ۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

شیائومی می ۱۰ احتمالا با دوربین چهارتایی همراه خواهد بود. دوربین اصلی سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد داشت. در کنار آن یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید، یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی تله فوتو و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای سنجش عمق میدان حاضر خواهند بود.

البته این مورد آخر شاید به جای دوربین سنجش عمق میدان، دوربینی برای عکاسی ماکرو باشد. Xiaomi Mi 10 همچنین دارای ۴۵۰۰ میلی‌آمپر باتری خواهد بود که با شارژر ۴۰ واتی همراه است و با سرعت بالا شارژ می‌شود. همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم تا سرعت ۳۰ وات و شارژ بی‌سیم معکوس با سرعت ۱۰ وات در این گوشی وجود خواهد داشت.

گوشی شیائومی می ۱۰ پرو اما دوربین‌های جذاب‌تری دارد. دوربین اصلی این گوشی ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهد بود و احتمالا از نظر سنسور و لنز با برادر خود یکسان است. سه دوربین دیگر شامل سنسورهای ۴۸، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی می‌شود و هنوز نمی‌دانیم چه لنز و کاربردی برای هر کدام از این سه سنسور در نظر گرفته خواهد شد.

امتیاز DxO دوربین شیائومی Mi 10 Pro

همچنین نکته جالب دیگر این است که در شایعات شنیده شده امتیاز DxO Mark گوشی شیائومی Mi 10 Pro قرار است بیشتر از ۱۲۵ باشد. برای مقایسه، باید بگوییم در حال حاضر بهترین گوشی رده‌بندی DxO Mark، هواوی میت ۳۰ پرو نسخه ۵G است که امتیاز ۱۲۳ دارد.

باتری این گوشی نیز ۴۵۰۰ میلی‌آمپری خواهد بود که البته در برخی دیگر از شایعات گفته شده این باتری قرار است ۴۸۰۰ میلی‌آمپری باشد. در هر صورت، شارژر دستگاه از نوت ۶۶ واتی است که با سرعت بسیار بالایی می‌تواند گوشی را شارژ کند. پشتیبانی از شارژ بی‌سیم تا سرعت ۴۰ وات نیز در این گوشی حاضر خواهد بود.

قیمت شیائومی می ۱۰ پرو

قیمت شیائومی می ۱۰ پرو نیز در پایان لیست قابل مشاهده است. گوشی شیائومی Mi 10 در سه نسخه و به ترتیب با رم و حافظه داخلی ۸/۱۲۸، ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایت عرضه خواهد شد. گوشی شیائومی Mi 10 Pro نیز در سه نسخه به ترتیب با رم و حافظه داخلی ۱۲/۱۲۸، ۱۲/۲۵۶ و ۱۲/۵۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد. قیمت این نسخه‌ها نیز به ترتیب، ۵۵۰ دلار، ۵۹۰ دلار و ۶۵۰ دلار خواهد بود.

منتظر شیائومی می ۱۰ و شیائومی می ۱۰ پرو هستید؟ فکر می کنید این دستگاه ها بتوانند در بازار موفق باشند؟

نوشته امتیاز DxO دوربین شیائومی می ۱۰ پرو بالای ۱۲۵ خواهد بود: صدر برای شیائومی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.