به ال جی جی ۹ (LG G9) سلام کنید: جک ۳.۵ میلی متری هنوز اینجاست
1 min read

به ال جی جی ۹ (LG G9) سلام کنید: جک ۳.۵ میلی متری هنوز اینجاست

می دانیم که ال جی جی ۹ پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ این شرکت خواهد بود. البته اینکه آیا نامش دقیقا همین باشد یا نه هنوز مشخص نیست. امشب یکی از دقیقترین رندرهای موجود درباره LG G9 منتشر شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به ال جی جی ۹ (LG G9) سلام کنید. خبر خوب اینکه جک ۳.۵ میلی متری هنوز اینجاست.

ال جی جی ۹

ال جی جی ۹

اجازه بدهید با نمای جلوی ال جی جی ۹ آغاز کنیم. به نظر می رسد ال جی از تصمیم خود بازگشته و می خواهد بلندگوی مکالمه عادی را برای پرچمدار سال ۲۰۲۰ خود انتخاب کند.

حاشیه بالای نمایشگر با وجود ناچ قطره ای که البته خیلی هم کوچک دیده می شود اما کمی زیاد است. دلیل این موضوع را هنوز نمی دانیم حال آن که حاشیه هم پایین هم زیاد است. به صورت کلی می توان گفت که از دور تفاوت زیادی با حتی پایین رده های این روزها مجهز به ناچ نمی کند.

دوربین اصلی چهارگانه است و ال جی اصالت خود را برای طراحی قاب آن حفظ کرده است. قاب مستطیلی افقی دوربین چهارگانه ال جی جی ۹ کشیده است و در انتهای سمت چپ خود لنز بزرگی را نشان می دهد. این شاید یک دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی باشد و شاید هم نه!

به نظر می رسد اینجا یک بازگشت دیگر نسبت به طراحی ال جی جی ۸ می بینیم و آن برجستگی دوربین است. البته با توجه به پیشرفت اپتیکی مورد انتظار در دوربین ال جی G9 می تواند منطقی باشد.

ال جی جی ۹

ال جی جی ۹

جک ۳.۵ میلی متری هنوز روی لبه پایین پرچمدار ال جی وجود دارد و این آخرین پناهگاه کاربران وفادار به آن است. دکمه های فیزیکی روی لبه های دستگاه دیده می شود و مانند شایعات دیگر دستگاه ها انتظار می رود بدون دکمه فیزیکی معرفی شوند، نیست.

موضوع زیاد دیگری از این رندرهای ال جی جی ۹ برنمی آید. شما درباره پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ ال جی چطور فکر می کنید؟ اگر این طراحی را داشته باشد نظر شما را جلب می کند؟

نوشته به ال جی جی ۹ (LG G9) سلام کنید: جک ۳.۵ میلی متری هنوز اینجاست اولین بار در ترنجی پدیدار شد.