قاب های گلکسی اس ۲۰ را ببینید

امروز می دانیم که گلکسی اس ۲۰ نام پرچمدار نیمه اول سال ۲۰۲۰ سامسونگ خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا قاب های گلکسی اس ۲۰ را ببینید.

قاب های گلکسی اس ۲۰

قاب های گلکسی اس ۲۰

گفته می شود در نام گذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ مدلی با پسوند ‘e’ به دلیل ارتقای گوشی ها، دیگر وجود ندارد. ظاهرا طرح بندی سیستم دوربین در گوشی گلکسی S20 پلاس، با رندرهای منتشر شده در چند ماه قبل همخوانی دارد. اندازه نمایشگر این دستگاه نیز مطابق با شایعات برابر با 6.7 اینچ است.

با توجه به تصاویر قاب ها، می توان گفت که رندرهای منتشر شده توسط Onleaks نیز حقیقت داشته و گلکسی اس ۲۰ مجهز به دوربین سه گانه با فلش LED و یک سنسور اضافه است. به علاوه شایعات مبنی بر نمایشگر 6.4 اینچی برای این دستگاه نیز درست از آب درآمده اند. به نظر می رسد که در آینده می توان روی اطلاعات Onleaks به عنوان یک منبع معتبر حساب کرد.

نامگذاری خانواده گلکسی اس ۲۰ (Galaxy S20) با سرمشق اپل تغییر می کند

رندرهای مربوط به قاب گوشی های گلکسی جدید، 100 درصد دقیق نیستند، خصوصا برای نسخه S20 اولترا. تصاویر افشا شده از این گوشی خاص، چیدمان دوربین پراکنده ای را نشان می دهد که با طراحی منتشر شده به وسیله Onleaks تناقض داشته و در ضمن فاقد دوربین پریسکوپی است.

با تمام این اوصاف و با توجه به تضاد بین قاب های گلکسی S20 اولترا، می توانیم تا پیش از رونمایی رسمی این محصول، به گزارش خبرچین Onleaks تکیه کنیم. ظاهرا سامسونگ قرار است در تاریخ 11 فوریه سال 2020 گوشی های پرچمدار سری S20 را به علاقه مندان معرفی کند. گفته می شود که گلکسی اس 20 اولترا، تنها نسخه ای است که از فناوری 5G بهره می گیرد، هرچند که صحت این خبر قطعی نیست.

منتظر گلکسی اس ۲۰ هستید؟

نوشته قاب های گلکسی اس ۲۰ را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.